Σοφία Βεργκάρα: Ο ρόλος της «Γκριζέλντα», οι δυσκολίες που αντιμετώπισε στην καριέρα της και η περιουσία των 140 εκατ. δολαρίων

Η επιτομή του λατινοαμερικάνικου κάλλους τσαλακώνει την εμφάνισή της για να ενσαρκώσει μια βαρόνη της κοκαΐνης στη νέα σειρά του Netflix «Γκριζέλντα» - Πώς η δολοφονία του αδελφού της την οδήγησε στις ΗΠΑ

Τρεις είναι οι λόγοι για τους οποίους η Σοφία Βεργκάρα είναι το πρόσωπο των ημερών. Ο πρώτος είναι η μίνι σειρά «Γκριζέλντα», που από τις 25 Ιανουαρίου στριμάρεται στο Netflix. Ο δεύτερος είναι η αποκάλυψη των αληθινών λόγων πίσω από το διαζύγιό της από τον Τζο Μανγκανιέλο. Και ο τρίτος ότι πολύ απλά είναι η Σοφία Βεργκάρα: μια εντυπωσιακά ωραία γυναίκα που παραμένει απλή, ανθρώπινη, αστεία και πάντα απολαυστική να την ακούς να μη μασάει τα λόγια που εκφέρει με την τόσο χαρακτηριστική κολομβιανή προφορά της.

splash news, getty images/ideal image, afp/visualhellas.gr


«Οταν ήρθα στο Λος Αντζελες, ήξερα ότι για να κάνω καριέρα θα έπρεπε να απαλλαχτώ από την προφορά μου. Οσο και αν προσπάθησα όμως, δεν τα κατάφερα. Κι έτσι αποφάσισα ότι αυτό είναι: θα κάνω καριέρα ως ο εαυτός μου. Λόγω της προφοράς μου χρειάστηκε να δουλέψω πιο σκληρά από άλλους και να αποδεικνύω ότι έχω πάρει σοβαρά αυτό που κάνω γιατί ανήκοντας σε μειονότητα δεν μου δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες. Δεν ήταν εύκολο, αλλά δεν θα άλλαζα τίποτα», ανέφερε η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της, κάνοντας μια σύντομη απογραφή μιας καριέρας που μόνο λαμπρή μπορεί να τη χαρακτηρίσει κανείς.

«modern family», 2009-2020
«griselda», 2024


Λόγω εμφάνισης, προφοράς, ταμπεραμέντου και έμφυτου χιούμορ, η Κολομβιανή ηθοποιός σχεδόν τυποποιήθηκε στους κωμικούς ρόλους της ωραίας Λατινοαμερικάνας, με κορυφαίο αυτόν της Γκλόρια Πρίτσετ στη μαραθώνια τηλεοπτική σειρά «Μοντέρνα οικογένεια», που διήρκεσε από το 2009 έως το 2020, ανάγοντας τη Βεργκάρα σε «Σοφία της καρδιάς μας». Η «Γκλόρια» την έφερε τέσσερις φορές στις υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα και άλλες τόσες για Primetime Emmy, της χάρισε αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας στο Χόλιγουντ, το 2015, και την τοποθέτησε στην πρώτη θέση της λίστας με τις πιο ακριβοπληρωμένες τηλεοπτικές ηθοποιούς.

«Saturday Night live», 2012


Σήμερα η 51χρονη σταρ στρογγυλοκάθεται σε μια περιουσία 140 εκατ. δολαρίων, την οποία έχτισε μόνη της από το μηδέν, όχι μόνο ως ηθοποιός αλλά και ως μοντέλο, τηλεπερσόνα -από το 2020 συμμετέχει ως κριτής στο δημοφιλές σόου «Αμερική, έχεις ταλέντο»-, μούσα κορυφαίων brands και επιχειρηματίας. Από το 2012 σχεδιάζει τις δικές της σειρές ρούχων και επίπλων για την αλυσίδα πολυκαταστημάτων λιανικής Kmart και τα καταστήματα επίπλων Rooms to Go αντίστοιχα, έχει δώσει το όνομά της σε πέντε αρώματα και τον περασμένο Ιούνιο λάνσαρε το δικό της brand με προϊόντα ομορφιάς Toty, όνομα-δάνειο από το χαϊδευτικό με το οποίο κάποτε την αποκαλούσαν τα αδέρφια της.

Στο μεταοσκαρικό πάρτυ του «Vanity Fair» (2023)


Καθόλου άσχημα για ένα κορίτσι που μεγάλωσε στην Κολομβία, σε μια συντηρητική οικογένεια με πέντε παιδιά, ανακαλύφθηκε από έναν κυνηγό ταλέντων στην παραλία στα 17 της και έπαιξε σε ένα διαφημιστικό για την Pepsi φορώντας μόνο το μαγιό της, παντρεύτηκε τον σχολικό έρωτά της στα 18 της, γέννησε τον γιο της Μανόλο στα 19 της, χώρισε στα 21 της, σπούδασε τρία χρόνια στην Οδοντιατρική Σχολή του πανεπιστημίου της πατρίδας της και τελικά τα παράτησε στο προτελευταίο εξάμηνο για να ασχοληθεί με το μόντελινγκ και τον χώρο του θεάματος. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της σε περίληψη.

«hot pursuit», 2015


Στις ΗΠΑ μετακόμισε το 1998, μετά τη δολοφονία του αδερφού της Ράφαελ, που ήταν μέλος του κολομβιανού καρτέλ. Ενας λόγος παραπάνω για τη Βεργκάρα να ενδιαφέρεται διακαώς για την ιστορία της Γκριζέλντα Μπλάνκο, της πρώτης βαρόνης κοκαΐνης στην Κολομβία, της οποίας η εγκληματική δράση εξαπλώνεται στα 70s και τα 80s.
«Εχοντας ζήσει στην Κολομβία εκείνες τις δεκαετίες, είχα βιώσει την κατάσταση με τα ναρκωτικά, είχα δει τι κακό κάνουν στους ανθρώπους, στις οικογένειες και στη χώρα. Είχα χάσει τον αδερφό μου από αυτό. Ηξερα την ιστορία, ήξερα κι αυτή τη γυναίκα. Ηξερα ότι μπορώ να την υποδυθώ», προλόγισε το κυρίως θέμα η Βεργκάρα, που από το 2012 πάλευε να κάνει το project των ονείρων της πραγματικότητα και τα κατάφερε μόλις πέρυσι χάρη στην αγαστή συνεργασία της με τον παραγωγό και σεναριογράφο Ερικ Νιούμαν που μαζί με την ομάδα του έχουν υπογράψει τις επιτυχημένες σειρές «Narcos» και «Painkillers».

Με τον Τζο Mανγκανιέλο


Η μίνι σειρά «Γκριζέλντα» ξεδιπλώνει μέσα σε έξι επεισόδια την ιστορία μιας αδίστακτης γυναίκας που έφτασε στην κορυφή του καρτέλ, υπερσκελίζοντας και εξοντώνοντας τους άντρες αντιπάλους της, έναν χαρακτήρα υπερβολικά δυναμικό και ιντριγκαδόρικο και επομένως ιδανικό για μια ηθοποιό που θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει κι άλλα πράγματα στην καριέρα της. «Η Γκριζέλντα είναι πολύπλοκος χαρακτήρας. Είναι βαρόνη ναρκωτικών, είναι γυναίκα, είναι μητέρα. Μα πάνω απ’ όλα και πέρα απ’ όλα, είναι μια γυναίκα που έκανε ό,τι μπορούσε για να προστατεύσει την οικογένειά της. Ηθελα να εξερευνήσω αυτό τον χαρακτήρα από την άποψη ότι ήταν μία από τις μοναδικές γυναίκες στην Ιστορία που κατάφερε να φτάσει τόσο μακριά». Θα έλεγε κανείς ότι η Βεργκάρα τη θαυμάζει, όχι για το πεδίο της δράσης της, αλλά σίγουρα επειδή τα κατάφερε σε έναν χώρο αποκλειστικά ανδροκρατούμενο.

Σε ιταλικό εστιατόριο για φιλανθρωπικό σκοπό


Για τις ανάγκες του ρόλου της, η ηθοποιός χρειάστηκε να κάνει ολική μεταμόρφωση, ξοδεύοντας πέντε εργατοώρες στο δωμάτιο του μακιγιάζ πριν από κάθε γύρισμα.
Εκτός από τις πέντε διαφορετικές περούκες που αλλάζει σύμφωνα με τις χρονικές περιόδους, ως Γκριζέλντα Μπλάνκο φοράει προσθετική μύτη, προσθετικό κάλυμμα στο μέτωπο, ψεύτικα φρύδια και τεχνητή οδοντοστοιχία, με δόντια αραιά και ελαφρώς κιτρινισμένα επειδή η ηρωίδα της είναι μανιώδης καπνίστρια.

«Είμαι 51 ετών και δεν ήξερα καν πώς να ανάψω ένα τσιγάρο. Επίσης δεν έχω κάνει ποτέ κοκαΐνη. Εμαθα πολλά πράγματα στη διάρκεια των γυρισμάτων. Η κοκαΐνη στη σειρά είναι ψεύτικη. Το ίδιο και τα τσιγάρα. Το παίξιμό μου όμως είναι αληθινό», ξεκαθάρισε η Βεργκάρα σε μία από τις δεκάδες συνεντεύξεις που έχει δώσει τον τελευταίο καιρό στο πλαίσιο της προώθησης του «Γκριζέλντα».

Με τον μοναχογιό της Μανόλο Γκονζάλες Βεργκάρα στο Λας Βέγκας (2020)


Και επειδή είθισται οι συνεντεύξεις να γίνονται λίγο πιο ενδιαφέρουσες όταν ο συνεντευξιαζόμενος πετάει στο πεινασμένο κοινό κι ένα κοκαλάκι από την προσωπική του ζωή, πριν από λίγες μέρες η ωραία Σοφία μπήκε στον κόπο να βγάλει στο προσκήνιο τα παρασκήνια του διαζυγίου της με τον Τζο Μανγκανιέλο, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούνιο έπειτα από εφτά χρόνια συζυγικής φαγούρας. «Ο γάμος μου διαλύθηκε επειδή ο σύζυγός μου είναι νεότερος από μένα -εκείνος 47 ετών και εγώ 51-, ήθελε να κάνουμε παιδιά κι εγώ δεν ήθελα να είμαι μια μεγάλη μαμά. Εχω ήδη έναν γιο από τα 19 μου και σε αυτή την ηλικία ετοιμάζομαι πλέον για τον ρόλο της γιαγιάς και όχι της μητέρας». Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από μια ειλικρινή βεργκαρική δήλωση.

Με τον Τζο Mανγκανιέλο


Προς το παρόν, η Βεργκάρα δηλώνει ελεύθερη και έτοιμη να βγει στην αγορά για τον επόμενο σύντροφο, ο οποίος πρέπει να πληροί κάποιες προδιαγραφές: «Πρέπει να είναι στην ηλικία μου, στα 50 του, όπως κι εγώ, να έχει δικά του παιδιά, να είναι εμφανίσιμος, αλλά όχι απαραίτητα κούκλος, μπορεί να είναι ηθοποιός, τίποτα υπερβολικό. Οσο για την περιουσία του, το έχω πει πολλές φορές. Πρέπει να έχει όσα χρήματα έχω κι εγώ ή και περισσότερα».

Με το δικό της αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας (2015)


Ολως τυχαίως ή και όχι, η Βεργκάρα σχεδόν φωτογράφισε τον Τζο Σάλιμαν, έναν γοητευτικό 51χρονο, επιτυχημένο ορθοπεδικό και επιχειρηματία, με δύο παιδιά, με τον οποίο φέρεται να έχει σχέση από τον Σεπτέμβριο. Η ζωή δεν σταματά στα 51, είναι βέβαιο. Απλώς περνάει σε άλλη φάση. Η ίδια το διατύπωσε λίγο καλύτερα: «Η χρονιά που πέρασε ήταν ενδιαφέρουσα. Είχε τις κακές στιγμές της και τις καλές της. Ολα αυτά που κάνουν μια ζωή να αξίζει. Δεν παραπονιέμαι. Εχω περάσει υπέροχα και υπάρχει χρόνος για να μου συμβούν κι άλλα πράγματα, ακόμα καλύτερα»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr