Χριστίνα Τριποδιανάκη: H Κρήτη μέσα από τα μάτια της

Μπορεί ένα ντοκιμαντέρ για τη Μεγαλόνησο να χωρέσει μέσα σε τέσσερα λεπτά την ομορφιά, την ιστορία, την παράδοση και την ουσία της; Αν πίσω από τη δημιουργία του βρίσκεται μια ικανή PR & Communication Specialist, η απάντηση είναι ένα μεγάλο «ναι»

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη γεννήθηκε για να γεννάει ιδέες. Αυτό πιστεύει και αυτό αποδεικνύει καθημερινά μέσα από τη δουλειά της ως PR & Communication Specialist στη δική της εταιρεία CT Communications: Creative & Forward -Thinking Agency/Design, Marketing & PR Services (τίτλος-μακρυνάρι που περιγράφει τη μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που προσφέρονται από την ίδια και τους συνεργάτες της). Στο πελατειακό ρόστερ της περιλαμβάνονται επιχειρήσεις και προσωπικότητες του πολιτιστικού και του καλλιτεχνικού κόσμου που αναζητούν τον ιδανικό τρόπο για να παρουσιάσουν τα προϊόντα, τα έργα τους ή την ιδιότητά τους στο κοινό. Και αυτό τον τρόπο τούς τον δίνει γενναιόδωρα η Χριστίνα, που δεν λέει ποτέ «όχι» σε μια καινούρια πρόκληση. Μια τέτοια πρόκληση ήταν και η δημιουργία του ντοκιμαντέρ «Αιώνες και ανάστημα κρατεί η περπατησιά στην Κρήτη», του οποίου η ιδέα και η παραγωγή είναι αποκλειστικά δικές της. Κρητικιά η ίδια, με μικρασιατικές καταβολές, γεννημένη στα Χανιά, μεγαλωμένη στο Ρέθυμνο και κάτοικος πλέον του Ηρακλείου, με δραστηριοποίηση πέραν των ορίων του νησιού της, θέλησε να αποτίσει τον δικό της φόρο τιμής στην «Κρήτη της». Ή μάλλον, όπως λέει, «ήθελα να παρουσιάσω την Κρήτη όπως εγώ την ξέρω, με τις εικόνες και τα ερεθίσματα που έχω και να στήσω ένα αφήγημα γύρω από αυτό».



GALA: Ποια είναι αυτή η Κρήτη;
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΡΙΠΟΔΙΑΝΑΚΗ: Η Κρήτη, όπως λέω και στην ιστορία του ντοκιμαντέρ, είναι ένα πεντοζάλι συναισθημάτων. Είναι η απίστευτη εναλλαγή των χρωμάτων, η ομορφιά της που δεν έχει εποχή, οι γεύσεις της που σε ταξιδεύουν, οι γωνιές της που σε κάνουν να τη θυμάσαι για πάντα, οι άνθρωποί της που σε συγκινούν, οι μυρωδιές που μένουν ανεξίτηλες. Είναι ένα χρώμα η Κρήτη, ένας πίνακας που ο καθένας μπορεί να τον ζωγραφίσει όπως θέλει.

G.: Εσύ πώς τον ζωγράφισες;
Χ.Τ.: Βασίστηκα στην ουσία της παράδοσης, έτσι όπως την έμαθα από τις ιστορίες των γιαγιάδων μου - η οικογένειά μου είναι από τις πιο παλιές του Ρεθύμνου. Θέλησα, λοιπόν, να αποτυπώσω την ομορφιά του νησιού μου και να παρουσιάσω τα τοπία του, τις γεύσεις του και την παράδοσή του, αυτό που λέμε περπατησιά. Εξ ου και ο τίτλος του ντοκιμαντέρ είναι «Αιώνες και ανάστημα κρατεί η περπατησιά στην Κρήτη».



G.: Πού μπορεί κανείς να το δει;
Χ.Τ.: Μέχρι στιγμής στο YouTube, αλλά μας έχουν φιλοξενήσει ήδη αρκετά Μέσα και αυτό είναι πολύ όμορφο γιατί η αλήθεια είναι ότι έχω μεγάλες βλέψεις γι’ αυτό το ντοκιμαντέρ. Γεννήθηκε από μια ιδέα και μια πρωτοβουλία δική μου και χαίρομαι πολύ που το αγκάλιασαν οι συνεργάτες μου. Στήσαμε μαζί το αφήγημα, τι ήταν δηλαδή αυτό που είχα στο μυαλό μου και πώς θα μπορούσε να αποτυπωθεί σε μια ιστορία και στη συνέχεια στήσαμε και τις εικόνες. Δεν είναι ένα τουριστικό σποτ. Είναι ένα πέρασμα εικόνων και πίσω τους υπάρχει η ιστορία.

G.: Αυτό είναι μια παράπλευρη δραστηριότητα της εταιρείας σου;
Χ.Τ.: Οχι. Αφενός η αγάπη μου για το νησί μου ήταν η αφορμή για να δημιουργήσω κάτι, αλλά ήταν κι ένας τρόπος για να προβάλω την ποιότητα της δουλειάς μου, γιατί μια ιστορία μπορεί να πλεχτεί όχι μόνο γύρω από έναν προορισμό, αλλά και γύρω από ένα brand ή ένα πρόσωπο ή οτιδήποτε. Το κομμάτι του τουρισμού ήταν ένα ακόμα κίνητρο γιατί το νησί μου είναι ένας αμιγώς τουριστικός προορισμός για όλο τον χρόνο, όπως και όλη η Ελλάδα, οπότε ήθελα να δείξω κι αυτή την προοπτική μας. Αποφάσισα, λοιπόν, να κάνω μια επένδυση, σαν να συστήνω μια νέα οπτική και δυνατότητα της εταιρείας μου.



G.: Πώς θα περιέγραφες την εταιρεία σου;
Χ.Τ.: Θα σου έλεγα ότι είμαστε μια εξαιρετικά ανθρωποκεντρική εταιρεία, γιατί κι εγώ αλλά και οι συνεργάτες μου είμαστε της άποψης ότι στους ανθρώπους αρέσει να επενδύουν σε ανθρώπους και να αγοράζουν από ανθρώπους. Ο άνθρωπος είναι μια ακέραια ταυτότητα που δημιουργεί, που εξελίσσεται, που γεννάει ιδέες. Τέτοιες ιδέες προσπαθούμε κι εμείς να γεννήσουμε για να αναδείξουμε με τον πιο δημιουργικό τρόπο είτε ένα καινούριο brand είτε μια εταιρεία που επιχειρεί να επικοινωνήσει καλύτερα τον σκοπό της είτε ένα πρόσωπο που θέλει να επικοινωνήσει καλύτερα την ιδιότητά του.



G.: Ποιο είναι το πελατολόγιό σου;
Χ.Τ.: Είναι ευρείας γκάμας γιατί για εμάς κάθε κλάδος έχει τη γοητεία του. Εστιάζουμε πολύ στην ιστορία και το concept μιας προσωπικότητας, ενός brand ή μιας επιχείρησης και πώς θα επιλέξουμε εμείς και ο πελάτης μας να τοποθετήσουμε στην αγορά όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό που πρεσβεύει. Διαθέτουμε πελάτες από τον χώρο της βιομηχανίας, του πολιτισμού, του τουρισμού, της υγείας, των τεχνών και της ομορφιάς. Για παράδειγμα, έχουμε την τιμή να εκπροσωπούμε τον εξαιρετικό σολίστ βιόλας Μαρκ Σαμπάχ, φιλέλληνα Αμερικανό, μουσικό δωματίου και καθηγητή, ο οποίος από το 2012 είναι ο κύριος βιολίστας της Εθνικής Ορχήστρας του Βελγίου. Μάλιστα θα βρεθεί για ακόμη μια φορά στην Ελλάδα, στις 12 Ιανουαρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε μια μοναδική συναυλία με την Κρατική Ορχήστρα των Αθηνών. Μια πολύ σημαντική συνεργασία για εμάς. Αγαπώ ιδιαίτερα την τέχνη και τον πολιτισμό, κάπως έτσι άλλωστε προέκυψε και η ιδέα μου για το ντοκιμαντέρ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr