Θεσσαλονίκη: «Τρελός» Παοκτσής πάει στον τελικό κυπέλλου με το μηχανάκι του
12.05.201815:16
Τον αποθεώνουν οι ΠΑΟΚτσήδες
Στη Λαμία βρίσκεται ο «τρελός» ΠΑΟΚτσης που με μια σημαία στον ώμο και καβαλώντας το μηχανάκι του ξεκίνησε στις 5.30 τα ξημερώματα από τη Θεσσαλονίκη για να πάει στο ΟΑΚΑ στον τελικό κυπέλλου ΑΕΚ - ΠΑΟΚ.
Εκεί σταμάτησε σε ένα βενζινάδικο και έβαλε 2 ευρώ βενζίνη και συνέχισε το ταξίδι του με τους υπόλοιπους οπαδούς του ΠΑΟΚ από τα λεωφορεία να τον καταχειροκροτούν.