Θεσσαλονίκη: Έκανε ανάληψη από ΑΤΜ και της έκλεψαν τα χρήματα
28.06.2015
20:35
Συνελήφθησαν δύο άνδρες ηλικίας 29 και 30 ετών που έκλεψαν τα 1.205 ευρώ από μια γυναίκα που μόλις είχε κάνει ανάληψη
Θύμα κλοπής έπεσε μία κυρία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αμέσως μετά την ανάληψη που έκανε από ATM τράπεζας.
Δύο άνδρες ημεδαποί, ηλικίας 29 και 30 ετών, της άρπαξαν την τσάντα, στην οποία είχε το ποσό των 1.250 ευρώ και τράπηκαν σε φυγή.
Η αστυνομία κινητοποιήθηκε άμεσα και κατάφερε να τους συλλάβει λίγο αργότερα.
Σύμφωνα με την Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, η ομάδα ΔΙΑΣ βρίσκεται σε εγρήγορση καθώς είναι αρκετοί οι πολίτες που πηγαίνουν για ανάληψη χρημάτων στα ATM των τραπεζών
Δύο άνδρες ημεδαποί, ηλικίας 29 και 30 ετών, της άρπαξαν την τσάντα, στην οποία είχε το ποσό των 1.250 ευρώ και τράπηκαν σε φυγή.
Η αστυνομία κινητοποιήθηκε άμεσα και κατάφερε να τους συλλάβει λίγο αργότερα.
Σύμφωνα με την Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, η ομάδα ΔΙΑΣ βρίσκεται σε εγρήγορση καθώς είναι αρκετοί οι πολίτες που πηγαίνουν για ανάληψη χρημάτων στα ATM των τραπεζών
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr