Διαμαρτυρία ανέργων στον ΟΑΣΘ

Για τη δωρεάν μεταφορά των μαθητών με τα λεωφορεία

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσει σήμερα η Επιτροπή Ανέργων έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ.

Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.

Αίτημα των ανέργων είναι να μπορούν να μετακινούνται δωρεάν με τα λεωφορεία.

Πηγή: seleo.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr