Βίντεο: Οι μελωδίες των βιολιών «ταξίδεψαν» τους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης την Κυριακή, καθώς μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA πραγματοποίησαν μουσική δράση στον σταθμό «Αγία Σοφία»

Η Ελληνικό Μετρό Α.Ε., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, διοργάνωσε μια ξεχωριστή μουσική δράση για το επιβατικό κοινό του Μετρό Θεσσαλονίκης, προσφέροντας μια ευχάριστη και απρόσμενη καλλιτεχνική εμπειρία στην καθημερινότητα της πόλης.

Το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιουνίου, στον σταθμό «Αγία Σοφία», μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης χάρισαν μελωδικές στιγμές στους χρήστες του Μετρό Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στον χώρο του σταθμού και μετατρέποντας, έστω και για λίγο, τη μετακίνηση σε μια εμπειρία πολιτισμού.


Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «η πρωτοβουλία αυτή της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας για ένα μετρό που δεν εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, αλλά λειτουργεί και ως ζωντανό κομμάτι της πόλης, ανοιχτό σε δράσεις πολιτισμού, εξωστρέφειας και δημιουργικής σύνδεσης με το κοινό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr