Δυστύχημα στην Εγνατία: Τι δεν έκανε η εταιρεία και η Τροχαία

Το τραγικό δυστύχημα στην Εγνατία Οδό επανέφερε στο προσκήνιο το σοβαρό ζήτημα της οδήγησης σε συνθήκες πυκνής ομίχλης και της ευθύνης που φέρουν τόσο οι οδηγοί, όσο και οι διαχειριστές των αυτοκινητοδρόμων και οι αρμόδιες αρχές.


Το περιστατικό σημειώθηκε στα διόδια του Πολυμύλου, όπου επικρατούσε εξαιρετικά περιορισμένη ορατότητα λόγω ομίχλης. Ένα φορτηγό συγκρούστηκε με δύο Ι.Χ. που βρίσκονταν σταματημένα, προκαλώντας φωτιά, εκρήξεις και τον θάνατο δύο ανθρώπων.

Τι προβλέπει ο ΚΟΚ για την οδήγηση σε ομίχλη
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας προβλέπει ρητά πως ο οδηγός υποχρεούται να προσαρμόζει την ταχύτητά του ανάλογα με τις συνθήκες, ώστε να μπορεί να σταματήσει εγκαίρως σε περίπτωση εμποδίου. Σε περιπτώσεις πυκνής ομίχλης, ο οδηγός οφείλει να μειώνει σημαντικά την ταχύτητα και, εάν κριθεί απαραίτητο, να διακόψει προσωρινά την πορεία του μέχρι να αποκατασταθεί η ορατότητα.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr