Τρίτη σερί εβδομάδα απωλειών για το πετρέλαιο - Έκλεισε στα $52,23

Οι επενδυτές να εμφανίζονται αρκετά ανήσυχοι τόσο για την πορεία του ισοζυγίου προσφοράς-ζήτησης

Την τρίτη διαδοχική εβδομάδα απωλειών συμπλήρωσε ο μαύρος χρυσός, με τους επενδυτές να εμφανίζονται αρκετά ανήσυχοι τόσο για την πορεία του ισοζυγίου προσφοράς-ζήτησης όσο και για την παγκόσμια οικονομία.

Στη συνεδρίαση της Παρασκευής το Brent ενισχύθηκε 0,13% για να διαμορφωθεί στο επίπεδο των 52,23 δολαρίων.

Σε εβδομαδιαία, όμως, βάση εμφάνισε απώλειες που άγγιξαν το 3%.

Θετική ήταν η πορεία και για το αμερικανικό αργό στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας, καθώς ενισχύθηκε 1,55% στα 45,30 δολάρια. Σε εβδομαδιαία βάση εμφάνισε απώλειες κοντά στο 0,5%.

Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο Newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr