ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έκλεισε στις 7.336,38 μονάδες, ενισχυμένος κατά 40,33 μονάδες ή +0,55%

Με άνοδο έκλεισε τη σημερινή συνεδρίαση το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε στις 26.071,72 μονάδες, αυξημένος κατά 53,91 μονάδες ή +0,21%.

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έκλεισε στις 7.336,38 μονάδες, ενισχυμένος κατά 40,33 μονάδες ή +0,55%.

Ο δείκτης Standard & Poors 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε στις 2.810,30 μονάδες, με κέρδη 12,27 μονάδων ή +0,44%.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr