«Καμπανάκι» Σόιμπλε: Μόνο με ανάπτυξη θα μπει ένα τέλος στα χαμηλά επιτόκια
06.09.2016
13:15
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών τόνισε ότι τα χαμηλά επιτόκια είναι «μεγάλη και δικαιολογημένη ανησυχία»
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε την Δευτέρα ότι τα επιτόκια είναι πάρα πολύ χαμηλά και ότι μόνο μέσω της ανάπτυξης είναι δυνατόν να μπει τέλος στην εποχή των χαμηλών επιτοκίων.
Μιλώντας στην κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου, ο κ. Σόιμπλε είπε ότι τα χαμηλά επιτόκια είναι «μεγάλη και δικαιολογημένη ανησυχία» και πρόσθεσε ότι χρειάζονται περισσότερες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις σε όλη την Ευρώπη.
«Θα βγούμε από αυτή τη φάση των χαμηλών επιτοκίων μόνο εάν έχουμε βιώσιμη ανάπτυξη στην Ευρώπη», δήλωσε.
Ο κ. Σόιμπλε ανέφερε επίσης ότι η παγκόσμια ρευστότητα, που είναι αποτέλεσμα της νομισματικής πολιτικής, είναι «ανησυχητικά υψηλή».
Μιλώντας στην κάτω βουλή του γερμανικού κοινοβουλίου, ο κ. Σόιμπλε είπε ότι τα χαμηλά επιτόκια είναι «μεγάλη και δικαιολογημένη ανησυχία» και πρόσθεσε ότι χρειάζονται περισσότερες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις σε όλη την Ευρώπη.
«Θα βγούμε από αυτή τη φάση των χαμηλών επιτοκίων μόνο εάν έχουμε βιώσιμη ανάπτυξη στην Ευρώπη», δήλωσε.
Ο κ. Σόιμπλε ανέφερε επίσης ότι η παγκόσμια ρευστότητα, που είναι αποτέλεσμα της νομισματικής πολιτικής, είναι «ανησυχητικά υψηλή».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr