Οι CEO που αμείβονται με 200 εκατομμύρια τον χρόνο

Η νέα εποχή των αστρονομικών αμοιβών στην εταιρική Αμερική με πακέτα αποδοχών που αποτιμώνται σε εννιαψήφια νούμερα

Κάποτε, όχι πολύ παλιά, η αμοιβή ενός υψηλόβαθμου στελέχους σε επταψήφιο νούμερο (σε δολάρια, ασφαλώς) αρκούσε για να προκαλέσει αίσθηση στις ετήσιες εκθέσεις αμοιβών των μεγάλων επιχειρήσεων. Σήμερα, όμως, η συζήτηση έχει μεταφερθεί στη… στρατόσφαιρα των αμοιβών, δηλαδή σε εννιαψήφια πακέτα αμοιβών των 100, 200 ή ακόμη και 800 εκατομμυρίων δολαρίων. Στους διευθύνοντες συμβούλους, δηλαδή, που αμείβονται περισσότερο σαν ιδρυτές εταιρικών αυτοκρατοριών, παρά σαν μισθωτά στελέχη.

Τα τελευταία στοιχεία που επεξεργάστηκε η Wall Street Journal δείχνουν ότι η άνοδος των αμερικανικών χρηματιστηρίων, τα υψηλά εταιρικά κέρδη και η μάχη για τη διατήρηση κορυφαίων στελεχών οδηγούν σε ένα νέο κύμα εκρηκτικών αμοιβών. Ο διάμεσος μισθός των CEOs στις εταιρείες του δείκτη S&P 500 ανήλθε σε περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια -το υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα. Παράλληλα, αυξήθηκε αισθητά και ο αριθμός των επικεφαλής που ξεπέρασαν το φράγμα των 50 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr