Tα κορμιά που αγαπήσαμε στο θερινό σινεμά

Κορίτσια για οφθαλμόλουτρο και milf για φίλημα - H παρέλαση των εκρηκτικών σταρ από τη μεγάλη οθόνη και ο ανταγωνισμός στα σωματικά προσόντα χτυπάει κόκκινο μια και η «κρεατομηχανή» του Χόλιγουντ είναι αμείλικτη - Οποια προλάβει, πρόλαβε!

Είναι ζήτημα ηλικίας; Για τα κορίτσια είναι. Για τα αγόρια δεν είναι. Ο ρατσισμός στο «Κρεοπωλείο: το Χόλιγουντ» δεν έχει όρια! Ποιος το λέει αυτό; Πάντως όχι εγώ. Ολοι οι ατζέντηδες. Ολοι οι executives. Ολοι οι παραγωγοί το λένε αυτό. Ποιο; Κορίτσι μου, αν μέχρι τα 20 δεν έχεις ανοίξει την πόρτα, είσαι για τα μπάζα. Και αν μέχρι τα 30 δεν έχεις εξασφαλίσει μεγάλους ρόλους και δεν έχεις ανάψει τις φαντασιώσεις όλων των αρσενικών ολόκληρης της υφηλίου, είσαι για κλάματα! 

Και μετά και μετά; Α, μετά αρχίζει ο εφιάλτης κάθε θηλυκού που έχει εγκατασταθεί στο κέντρο ή στην περιφέρεια του Planet Hollywood! Μετά η πορεία κάθε γυναίκας διαμορφώνεται (και καθορίζεται) από τρεις φάσεις:



TOP 10 ΟΜΟΡΦΙΑΣ

1 Μάργκοτ Ρόμπι (25), η ξανθιά και ζουμερή νέα Σάρον Στόουν
2 Τζένιφερ Λόρενς (25), τα έχει όλα: και μυαλό και προσωπικότητα και ταλέντο και κορμάρα
3 Αμπερ Χερντ (29), του «Californication», του «Machete» και της ατελείωτης, γαργαλιστικής φαντασίας!
4 Ταμσίν Εγκερτον (27), η Αγγλίδα που βγάζει μάτια
5 Τζένεσις Ροντρίγκεζ (28), η γαζέλα από Φλόριντα και Βενεζουέλα
6 Μπέλα Θορν, από τη Φλόριντα το 18χρονο πιπίνι
7 Κάρα Ντελεβίν (23), κρίμα γιατί λεσβία το μανεκέν που κάνει θριαμβευτική καριέρα στην οθόνη
8 Κιμ Κουτιέ (25), το εκρηκτικό μανεκέν από Καναδά αρχίζει καριέρα στο σινεμά
9 Εμιλι Ρατακόφσκι (24), το θεσπέσιο, βρετανικό μελανούρι του «Gone Girl»
10 Σέιλιν Γούντλεϊ (24), η Ρόζα Λούξεμπουργκ της «Τριλογίας της απόκλισης»

Είσαι τριαντασαραντάρα; Πάρε μικρότερη ρολάρα! 
Μόλις δρασκελίσει τα 30 αρχίζει να λαμβάνει σενάρια για «απαιτητικούς» ρόλους. Ας πούμε ώριμης κυρίας. Συνήθως παντρεμένης. Μερικές φορές «παιγμένης» με διαταραγμένο ψυχισμό. Οπου η 36χρονη Ρόζαμουντ Πάικ στο πασίγνωστο θρίλερ «Το κορίτσι που εξαφανίστηκε» (The Gone Girl). Που τα παίρνει στο κρανίο με τον σύζυγό της (Μπεν Αφλεκ). Επειδή ο άθλιος επέτρεψε σε μια 20χρονη και αχόρταγη Bimbo να στρογγυλοκαθίσει πάνω στο εργαλείο του!

Θα με ρωτήσετε (δικαιολογημένα), το ίδιο θα συμβεί και με τα σαρκώδη χείλη μιας Σκάρλετ Γιόχανσον; Φίλε μου, κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του. Αλλά να ξέρεις. Πόσο να αντέξουν αυτά τα περιζήτητα χείλη; Μέχρι τα 40; Και πολλά λέω!



Η συνέχεια ακόμα πιο καθοδική. Από τα 40 αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση. Η σαραντάρα plus αρχίζει να ενσαρκώνει τύπους συμβατικών γυναικών. Και σύζυγος και μητέρα και στερημένη. Οι μεγάλοι παραγωγοί του Χόλιγουντ εξαφανίζουν λαμπρές καριέρες. Ετσι οι σαραντάρες (αναγκαστικά) προσανατολίζονται προς τις καλλιτεχνικές ταινίες. Meaning ότι στα 20 με το sex. Στα 30 σε ρόλο απατημένης. Και στα 40 ξεχασμένη!



Με τις εξαιρέσεις. Οπως, ας πούμε, η θεά Σαρλίζ Θερόν. Πανέξυπνη θεά. Γιατί, σου λέει, πόσο ακόμα θα αντέξω; Φύλαγε τα ρούχα σου για να ’χεις τα μισά. Ετσι, αποφασίζει να τσαλακώσει την ομορφιά της. Και ως «άβυζη» και «άκωλη» εμφανίζεται πρωταγωνίστρια του τελευταίου «Mad Max»! Οπως, ας πούμε, η Ανζελίνα Ζολί (στα γαλλικά «όμορφος άγγελος»). Που ήδη με τον «Αλύγιστο» έβαλε υποψηφιότητα για τη σκηνοθεσία. Οχι, χαζή είναι να κάτσει και να ανταγωνιστεί τα πλούσια ελέη μιας Εμιλι Ρατακόφσκι! Οπως και η Κάμερον Ντίαζ. Το καλύτερο σαραντάχρονο στρινγκάτο από συστάσεως μεγάλης οθόνης!



Στο κατώφλι των 40, η Σαρλίζ παραμένει η πιο φλογερή φαντασίωση κάθε άνδρα!

ΟΙ ΩΡΙΜΕΣ

1 Η Σκάρλετ Γιόχανσον, δυστυχώς... 31
2 Η Μίλα Κούνις, μεγαλύτερη, δηλαδή 32!
3 Η Νάταλι Πόρτμαν, χειρότερα, κάπου 34!
4 Η Τζέσικα Αλμπα, κι αυτή 34!
5 Η Νούμι Ραπάς, από Σουηδία, έκλεισε τα 36
6 Η Ρόζαμουντ Πάικ, το «Κορίτσι που εξαφανίστηκε», στα 36
7 Η Ρέιτσελ ΜακΑνταμς, κοντά στα 37
8 Και η κοκκινομάλλα Τζέσικα Τσαστέιν, «γριά», κάπου 38!

ΥΓ.: Ο κατάλογος με τις τριαντάρες. Μερικές εξ αυτών προς «εξαφάνιση» από ρόλους γοητευτικών θηλυκών!

Είσαι πενηντάρα; Ξέχασε αυτά που ήξερες, milfάρα! 
Η τρίτη φάση ακόμα πιο καθοδική. Για τις πενηντάρες η κατάσταση εντελώς απελπιστική. Από δω η  διαδικασία του «αφανισμού». Σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη του ολοκληρωτικού αφανισμού. Παράδειγμα η απαιτητική Τζόντι Φόστερ. Παράδειγμα η Ντέμι Μουρ!
Η δεύτερη φάση είναι κατηγορίας μερικού αφανισμού. Οπου κάθε ex star υποκύπτει σε δεύτερους ρόλους. Οπως, ας πούμε, η Νταϊάν Λέιν. Που το 2002 σε ρόλο «Απιστης» έβγαζε μάτια.



Κι αυτή η φάση με τις εξαιρέσεις. Η περίπτωση της Μόνικα Μπελούτσι χαρακτηριστική. Και μάλιστα στο πλευρό και το κρεβάτι του επερχόμενου James Bond Ντάνιελ Κρεγκ!

«Για το Χόλιγουντ», λένε οι cast directors, «η διαφορά ανάμεσα στη γυναίκα και τον άνδρα ταιριάζει με εκείνη των αθλητών του στίβου». Ο άνδρας ως μαραθωνοδρόμος μεγάλων αποστάσεων. Η γυναίκα για τις μικρές αποστάσεις των 100, 200, άντε των 800 μέτρων. Από κει και πέρα αρχίζουν τα αγωνίσματα μετ’ εμποδίων!



Πώς αυτό; Μα επειδή ο Ρίτσαρντ Γκιρ (για παράδειγμα) καθώς και ο ανεκδιήγητος Νίκολας Κέιτζ πουλάνε αντρίλα. Οσο πιο παλιό είναι το κόκκινο κρασί τόσο καλύτερη γεύση. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα του Τζορτζ Κλούνεϊ.

Πώς αυτό; Μα επειδή ακόμα και σήμερα, εν έτει 2015, της ολοκληρωτικής απελευθέρωσης και της πλήρους χειραφέτησης, η γυναίκα εξακολουθεί να είναι το συνώνυμο του sex symbol. Θέλει δεν θέλει, πρώτα τα looks και ύστερα τα brains. Πρώτα η ομορφιά, μετά το μυαλό. Αυτό πουλάει. Ανευ αυτού, μηδέν εις το πηλίκον.



Με τις εξαιρέσεις. Η Μέριλ Στριπ εξακολουθεί να πορεύεται με τη δυσθεώρητη ταλεντάρα της. Το ίδιο θα κάνει και στα 80 της. Η Μέριλ Στριπ είναι μια κατηγορία από μόνη της. Φανταστείτε ότι το Χόλιγουντ υποκλίνεται στο όνομά της. Σε τέτοιο σημείο που οι παραγωγοί αναγκάζονται να επινοούν σενάρια κομμένα και ραμμένα πάνω της!



Η Τζένιφερ Λόρενς στα χνάρια της Μέριλ Στριπ
Η Τζένιφερ Λόρενς θεωρείται διάδοχος της Μέριλ Στριπ. «Με την προϋπόθεση», λένε οι Χολιγουντιανοί, «ότι θα αντέξει και ότι από τη δημοσιότητα δεν θα τα παίξει»!

Το 2010 έτος τομής. Κάπου εκεί, λίγο πριν, αρχίζει να συντελείται σταδιακά αλλαγή φρουράς. Κάπου εκεί, σκάει μύτη η νεοφερμένη Τζένιφερ Λόρενς. Και κάπου εκεί κερδίζει την πρώτη υποψηφιότητα για Οσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου. Ηταν η περιθωριακή ταινία «Η καρδιά του χειμώνα»! Δύο χρόνια αργότερα, με τον «Οδηγό αισιοδοξίας», αγκαλιάζει χρυσό αγαλματίδιο θείου Οσκαρ. Δύο χρόνια αργότερα, με τον «Οδηγό διαπλοκής», κερδίζει μία ακόμα υποψηφιότητα. Φουριόζα η Τζένιφερ. Δεν αφήνει τίποτα να πέσει!



Τζένιφερ Λόρενς: Στα χνάρια της Μέριλ Στριπ, ζουμερή κουκλάρα και πρωταθλήτρια των Οσκαρ, αν και μόλις 25 Μαΐων



Από κοντά η Κίρα Νάιτλι της «Αννα Καρένινα». Από κοντά η Εμα Στόουν του Γούντι Αλεν με τη «Μαγεία στο σεληνόφως» και τον επερχόμενο «Παράλογο άνθρωπο». Από κοντά η 26χρονη Αυστραλέζα Μία Γουασικόφσκα. Μα πώς αυτή; Μα είναι ασχημούλα. Σωστά. Πλην όμως εντελώς αρμόδια σε ρόλους «διαστροφής»!

Από κοντά η Κρίστεν Στιούαρτ με το «Λυκόφως». Από κοντά η Αμάντα Σέιφριντ που είναι σαν να πάσχει από εξωφθαλμίαση. Κι όμως το ταλέντο της, η προστασία και το εφαλτήριό της. Από κοντά και η 24χρονη Σέιλιν Γούντλεϊ, το αντίπαλο δέος της Τζένιφερ Λόρενς.



Ταμσίν Εγκερτον, η 27χρονη Αγγλίδα που κολάζει

Ολες στον στίβο των 100 μέτρων. Ολες αυτές με το όνειρο και τη φιλοδοξία να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Μέριλ Στριπ!

Τα όμορφα κορίτσια, όμορφα καίγονται...
Από εκείνο, λοιπόν,  το σωτήριο έτος αρχίζει μια κατακλυσμιαία πλημμυρίδα Newcomers. Που τα έχουν όλα. Σχεδόν όλα. Κυρίως πλούσια «μπαλκόνια». Κυρίως τορνευτά και ανασηκωμένα οπίσθια. Κυρίως χείλη, μάτια και βλέμματα που υπόσχονται πολλά. Και από ταλέντο; Never mind! Ο σκηνοθέτης θα πράξει τα δέοντα για να διορθώσει και να επιδιορθώσει! 



Αμπερ Χερντ, η 29χρονη εκρηκτική του «Californication», του «Machete» και της ατελείωτης, γαργαλιστικής φαντασίας!

Ατελείωτος ο κατάλογος της γαργαλιστικής ομορφιάς. Επικεφαλής η Μάργκοτ Ρόμπι. Προερχόμενη από Αυστραλία. Φτυστή, περίπου, η Σάρον Στόουν σε ηλικία 20 plus. Κάπως έτσι εκτοξεύεται με «εφαλτήριο» τον Μάρτιν Σκορσέζε και παρτενέρ τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο του «Λύκου της Γουόλ Στριτ». Oh, My God!

Η επιλογή τόσο σκληρή, τόσο κυνική και τόσο ανταγωνιστική. Χιλιάδες πανέμορφα θηλυκά ξεροσταλιάζουν στα γραφεία των ατζέντηδων του Λος Αντζελες. Χιλιάδες. Απ’ όλα τα σημεία του πλανήτη!  Η διαδικασία σύντομη. Πατ κιουτ. Τα κορίτσια με τις φωτογραφίες τους, το βιογραφικό τους και το Facebook. Ο ατζέντης ρίχνει βλέμμα σύντομο και σε κλάσματα δευτερολέπτου λέει: «Εσύ μέσα, εσύ έξω, εσύ μένεις, εσύ φεύγεις».



Ποιες οι πιο γνωστές που έμειναν; Η Αλίσια Βικάντερ από Σουηδία. Η Αμπερ Χερντ λόγω ιδιαίτερων σωματικών προσόντων! Η Τζένεσις Ροντρίγκεζ που τα λέει και δεν κωλώνει. Η Εμιλι Ρατακόφσκι που κι αυτή τα λέει και δεν κωλώνει. Η Κάρα Ντελεβίν, μόλις 23, προερχόμενη από πασαρέλα, με άφθονες προτάσεις και με έξι ταινίες στα σκαριά από τώρα. Ακόμα και 18χρονη Μπέλα Θορν, το συνταρακτικό πιπίνι της χαζοχαρούμενης κομεντί «The Duff», που ελληνιστί μεταφράστηκε Φ.Λ.Ο.Μ.Π.Α. Δηλαδή Φίλη Λόγω Ογκου Μάζας Περιφέρειας και Ασχήμιας! Ποιο το εξωφρενικό; Οτι η μηχανή του Χόλιγουντ αλέθει ακατάπαυστα. Σήμερα η Εμιλι, η Μπέλα, η Αλίσια στη βιτρίνα. Αύριο «άντε, κορίτσι, στην ευχή του Χριστού και της Παναγίας». Που πάει να πει: «Τα όμορφα κορίτσια, όμορφα καίγονται»!



Μπέλα Θορν, το 18χρονο πιπίνι από τη Φλόριντα που ανάβει φωτιές



Πάτησε τα 30 η Σκάρλετ Γιόχανσον, όμως είναι μακράν η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα! 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr