Πετρελαιοκίνητη Mercedes SLK!

Οι Γερμανοί τρελάθηκαν και βάλθηκαν να τρελάνουν και εμάς. Με το νέο τους εγχείρημα προσπαθούν να καταρρίψουν το δόγμα ότι οι πετρελαιοκινητήρες δεν ταιριάζουν στα σπορ αυτοκίνητα. Ετσι λοιπόν, η SLK θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα και πιο συγκεκριμένα «φοράει» τον  2143cc που αποδίδει 204PS και 51kgm ροπής...

Οι Γερμανοί τρελάθηκαν και βάλθηκαν να τρελάνουν και εμάς. Με το νέο τους εγχείρημα προσπαθούν να καταρρίψουν το δόγμα ότι οι πετρελαιοκινητήρες δεν ταιριάζουν στα σπορ αυτοκίνητα.
Ετσι λοιπόν, η SLK θα διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα και πιο συγκεκριμένα «φοράει» τον  2143cc που αποδίδει 204PS και 51kgm ροπής.
Οι δύσπιστοι εδώ θα σταθούν στην ίδια απόδοση ισχύος του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα των 1.8lt που φορά η SLK στην έκδοση 250. Αρκεί όμως μια ματιά στην κατανάλωση καυσίμου, η SLK 250CDI χρειάζεται 4.9lt/100km έναντι 6.6lt/100km της αντίστοιχης βενζινοκίνητης έκδοσης αλλά και στην επιτάχυνση από 80km/h στα 120km/h όπου η SLK 250CDI  χρειάζεται μόλις 4.3sec για να κατανοήσει κανείς πόσο διαφορετική είναι η συγκεκριμένη έκδοση.

Σύμφωνα με την Mercedes είναι δυνατόν με τα 68lt καυσίμου που χωράει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου να ξεκινήσει κανείς από τις ακτές της Βόρειας Θάλασσας και να φτάσει στη Μεσόγειο χωρίς στάση!
Η SLK 250CDI  θα διαθέτει το αναβαθμισμένο κιβώτιο 7Gtronic Plus όμως θα υπάρξει και χειροκίνητη έκδοση με 6αρι κιβώτιο στις αρχές του 2012.
Με το γκάζι στο πάτωμα χρειάζεται για να φτάσει από στάση στα 100km/h μόλις 6.7 seconds ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 km/h.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr