To VW Golf με micro-hybrid σύστημα

Η VW συνδυάζει τον 1,5 TSI Εvo βενζινοκινητήρα με ένα νέο υβριδικό σύστημα, το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και ρύπους.

Κάτω από το καπό του Golf ACT Bluemotion βρίσκουμε τον γνωστό 1.500αρι κινητήρα βενζίνης με νέο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και απόδοση στα 130 άλογα (έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα διαχείρισης βαλβίδων και η συμπίεση έχει αυξηθεί μεταξύ άλλων). Ανάλογα με το φορτίο του μοτέρ (συνθήκες κίνησης), ο κινητήρας μπορεί να απενεργοποιεί τους 2 εσωτερικούς κυλίνδρους του (Active Cylinder Management – σε ταχύτητες πάνω από 130 km/h και μεταξύ 1.400 -4.000 σ.α.λ.) ή να σβήνει εντελώς για μέγιστη οικονομία καυσίμου ('eco-coasting' micro-hybrid mode). Στη δεύτερη λειτουργία είναι απαραίτητη η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων DSG.

Έτσι, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν & ο οδηγός αφήσει εντελώς το πεντάλ του γκαζιού, το μοτέρ σβήνει προσφέροντας μηδενική κατανάλωση και ρύπους. Σε αυτή την περίπτωση τα συστήματα του αυτοκινήτου παίρνουν ενέργεια από ένα 12V υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου. Παράλληλα, όταν ο οδηγός θελήσει και πάλι να επιταχύνει τότε ο κινητήρας «ενεργοποιείται» ακαριαία.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η γερμανική φίρμα, η μικτή κατανάλωση με βάση τον κύκλο NEDC βρίσκεται στα 4,8 lt/100 km (CO2 110 gr/km), και εκτός του Golf, ο νέος 1.5 TSI ACT BlueMotion αναμένεται να εξοπλίσει και άλλα μοντέλα του VW Group (μελλοντικά θα μπορεί να συνδυαστεί με καύσιμο φυσικού αερίου & με plug-in εφαρμογές).



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr