Αποστόλη στην Μαγιόρκα: Κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο VW Golf

Στα χέρια μας το νέο Volkswagen Golf. Όταν παρουσιάζεται το best seller της Παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αναμφίβολα πρόκειται για μία απο τις δυνατότερες στιγμές αυτής.

Παραδοσιακά κάθε νέο Golf
φέρνει κάτι καινούργιο στην αυτοκίνηση. Αυτή η γενιά φέρνει πολλά νέα δεδομένα τα οποία θα αναλύσουμε στην εκτενέστερη δοκιμή, που θα δημοσιεύσουμε τις επόμενες ημέρες. 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΓΙΟΡΚΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ


Το protothema.gr βρίσκεται στην Καταλονία και συγκεκριμένα στη Μαγιόρκα και κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής. Ας πάρουμε όμως στα πράγματα από την αρχή. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι μικρής έκτασης. Στο εμπρόσθιο μέρος παρατηρούμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα τη μάσκα και τα νέα LED φωτιστικά σώματα.

Στο πίσω μέρος το μόνο που διαφορετικά – επίσης – είναι τα φώτα και οι υπόλοιπες αλλαγές περιορίζονται στις γραμμές της σχεδίασης του προφυλακτήρα, και τέλος… Νέες βέβαια είναι οι ζάντες και τα χρώματα.

 «Ψαχουλεύουμε» το νέο Golf, τη νύχτα!



Σε ότι αφορά τους κινητήρες, είναι εμφανές πως η VW δίνει έμφαση στους βενζίνης παρουσιάζοντας ένα νέο 1.5 TSI με την επωνυμία EVO απόδοσης 130 και 150 PS (μέση κατανάλωση 4,9 lt/100 km και ρύποι 110 g. CO2 ανά km).

Στη βάση της γκάμας τοποθετείτε ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού 1.0 TSI απόδοσης 85 PS και με κατανάλωση μόλις 4,8 l/100 km. Βεβαια θα υπάρξει και η έκδοση με τους 115 PS. Στους diesel δεν έχουμε κάτι διαφορετικό από τα σημερινά δεδομένα, με τον 1.6lt TDi να παραμένει, απόδοσης 110PS. Στην κορυφή της γκάμας το θρυλικό Golf GTI, που τώρα αποδίδει 230 PS στη βασική εκδοχή του. Ένα νέο 7-τάχυτο DSG συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.

 Στο δρόμο, οδηγώντας την έκδοση 1.5lt TSi, είναι εμφανής η βελτίωση της κύλισης. Αναμφίβολα μιλάμε για μία δραστική βελτίωση σε αυτό τον τομέα. Το αυτοκίνητο πατάει με περίσσια αυτοπεποίθηση στο δρόμο και όταν θελήσεις να το ζορίσεις λόγο παραπάνω με ταχύτητα σε… στριφτερό δρόμο, δε θα πει όχι στο… παιχνίδι! Ο νέος κινητήρας ένα ποίημα που βάζει τα γυαλιά σε οτιδήποτε diesel, ακόμα και 2λιτρο. Μακρά είναι και η λίστα με τον εξοπλισμό ασφαλείας. Σε αυτήν περιλαμβάνεται το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Traffic Jam Assist σε ταχύτητες έως 60 km/h, το οποίο συναντήσαμε πρώτα στο ανανεωμένο Audi A3. Προσθέστε το σύστημα ανίχνευσης πεζών με αυτόνομο φρενάρισμα, το Trailer Assist που βοηθά στις μανούβρες με τρέιλερ, το Emergency Assist που αναλαμβάνει να ακινητοποιήσει με ασφάλεια το Golf σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδρά κ.α.



 

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εστιάζονται στα συστήματα ελέγχου και ψυχαγωγίας. Η Volkswagen έχει αντικαταστήσει όλα τα προηγούμενα συστήματα με μία νέα γενιά συστημάτων (MIB), με νέα σχεδίαση και μεγαλύτερες οθόνες αφής. Μόνο τα ονόματά τους παραμένουν ίδια. Τo σύστημα Composition Colour 5 ιντσών (με ανάλυση 400 x 240 pixels) αντικαθίσταται από το νέο Composition Colour 6,5 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Στο επόμενο επίπεδο, τα Composition Media και Discover Media (συμπεριλαμβανομένου συστήματος Πλοήγησης Navigation) προηγουμένως είχαν οθόνες 6,5 ιντσών. Και αυτά έχουν αντικατασταθεί από συστήματα με τα ίδια ονόματα αλλά με οθόνες 8,0 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Το κορυφαίο σύστημα Discover Pro (με σύστημα πλοήγησης), αποκτά οθόνη 9,2 ιντσών αντί 8,0” και ανάλυση 1280 x 640 pixels (προηγουμένως 800 x 480 pixels).

Το νέο VW Golf το αναμένουμε στην Ελλάδα, στα τέλη Μαρτίου. Οι δοκιμές επι Ισπανικού εδάφους συνεχίζονται . Μείνετε συντονισμένοι!


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr