Πότε θα έρθει στην Ελλάδα το μικρό Ford SUV;
09.11.2015
12:17
Το περιμένουμε εδώ και χρόνια, όμως είναι ένα από τα αυτοκίνητα που δεν έχουν αφιχθεί στη χώρα μας, «θύματα» της συρρίκνωσης της αγοράς.
Και όμως, το EcoSport είναι ένα μικρό SUV, με χαμηλού κυβισμού κινητήρες και όχι ένα θηριώδες εκτός δρόμου μοντέλο. Στη λοιπή Ευρώπη ανανεώθηκε και αποκτά νέες εκδόσεις με πιο πλούσιο εξοπλισμό και ισχυρότερο κινητήρα, όμως για την Ελλάδα δε γνωρίζουμε κάτι οριστικό για την εισαγωγή του.
Πέρα από τις μικροεπεμβάσεις στην εμφάνιση, το Ford EcoSport φέρει νέο σύστημα πολυμέσων SUNC με οθόνη 4 ιντσών, πιο… ευρωπαϊκή ρύθμιση της ανάρτησης για καλύτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένα επίπεδα άνεσης, πιο άμεσο τιμόνι και καλύτερη ηχομόνωση. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ένα diesel και δύο βενζίνης, ενώ στις αρχές του 2016 θα προστεθεί ένας ακόμη. Όλοι βέβαια πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 1.5 TDCi με 95 PS και μεικτή κατανάλωση 4,6 lt/100 km (115 g/km). Οι δύο βενζίνης είναι ο ατμοσφαιρικός 1.5 Ti-VCT απόδοσης 112 PS (6,3 lt/100 km – 149 g/km) και ο 1.0 EcoBoost με τα 125 PS (5,4 lt/100 km – 125 g/km). Αργότερα θα λανσαριστεί ο τρικύλινδρος EcoBoost στην πιο ισχυρή έκδοση με τους 140 ίππους (την οποία γνωρίζουμε από το Fiesta Red & Black Editions). Θα εφοδιάζει αποκλειστικά τις εκδόσεις Titanium και S, με τη δεύτερη να έχει σπορ προσανατολισμό.
Πέρα από τις μικροεπεμβάσεις στην εμφάνιση, το Ford EcoSport φέρει νέο σύστημα πολυμέσων SUNC με οθόνη 4 ιντσών, πιο… ευρωπαϊκή ρύθμιση της ανάρτησης για καλύτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένα επίπεδα άνεσης, πιο άμεσο τιμόνι και καλύτερη ηχομόνωση. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ένα diesel και δύο βενζίνης, ενώ στις αρχές του 2016 θα προστεθεί ένας ακόμη. Όλοι βέβαια πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 1.5 TDCi με 95 PS και μεικτή κατανάλωση 4,6 lt/100 km (115 g/km). Οι δύο βενζίνης είναι ο ατμοσφαιρικός 1.5 Ti-VCT απόδοσης 112 PS (6,3 lt/100 km – 149 g/km) και ο 1.0 EcoBoost με τα 125 PS (5,4 lt/100 km – 125 g/km). Αργότερα θα λανσαριστεί ο τρικύλινδρος EcoBoost στην πιο ισχυρή έκδοση με τους 140 ίππους (την οποία γνωρίζουμε από το Fiesta Red & Black Editions). Θα εφοδιάζει αποκλειστικά τις εκδόσεις Titanium και S, με τη δεύτερη να έχει σπορ προσανατολισμό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr