Πρεμιέρα για το αυτόνομο όχημα της Mercedes
06.01.2015
16:11
Στο Λας Βέγκας και την έκθεση ηλεκτρονικών ειδών CES «ποντάρει» η Mercedes τα… ρέστα της, παρουσιάζοντας το αυτόνομο όχημά της, το ηλεκτρικό F 015 Luxury In Motion.
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Daimler, Dr. Ντίτερ Τσέτσε, παραχώρησε ομιλία με θέμα την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων και την επίδρασή της στην κοινωνία, την κινητικότητα και το περιβάλλον. Παράλληλα αποκάλυψε το αυτόνομο μοντέλο της γερμανικής μάρκας, το οποίο βρίσκεται σε πρωτότυπο στάδιο.
Το τετραθέσιο τύπου lounge εσωτερικό προσφέρει άνετες μετακινήσεις για τους επιβάτες του αυτόνομου οχήματος. «Στον 21ο αιώνα η πολυτέλεια αφορά το χώρο και το χρόνο και το επαναστατικό πρωτότυπο F 015 Luxury in Motion προσφέρει αυτές τις πολυτέλειες», ανέφερε στην ομιλία του ο Dr. Τσέτσε. Τα καθίσματα είναι περιστεφόμενα ώστε οι επιβάτες να μπορούν να συνομιλούν, να χαλαρώνουν ή να εργάζονται.
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από την παρουσίαση του αυτόνομου οχήματος.
Το τετραθέσιο τύπου lounge εσωτερικό προσφέρει άνετες μετακινήσεις για τους επιβάτες του αυτόνομου οχήματος. «Στον 21ο αιώνα η πολυτέλεια αφορά το χώρο και το χρόνο και το επαναστατικό πρωτότυπο F 015 Luxury in Motion προσφέρει αυτές τις πολυτέλειες», ανέφερε στην ομιλία του ο Dr. Τσέτσε. Τα καθίσματα είναι περιστεφόμενα ώστε οι επιβάτες να μπορούν να συνομιλούν, να χαλαρώνουν ή να εργάζονται.
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από την παρουσίαση του αυτόνομου οχήματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr