Με 1.4 turbo και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το νέο Megane
13.09.2013
04:10
Σε οριζόντια ανανέωση της γκάμας του Megane προχώρησε η Renault, παρουσιάζοντας το νέο αυτοκίνητο στη Φρανκφούρτη...
Οι Γάλλοι δεν επιφύλαξαν αλλαγές στους κινητήρες, αλλά την προσθήκη του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC στον 1.4 με 130 PS.
Ο 4κύλινδρος TCe 130 ήταν ήδη διαθέσιμος στο μικρομεσαίο μοντέλο της Renault, όμως οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι το κιβώτιο EDC προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και βελτιωμένη λειτουργία.
Οι αλλαγές στον κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα το turbo να τίθεται σε λειτουργία πιο νωρίς και πιο συχνά. Πάντως δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες ούτε για τις επιδόσεις ούτε για την κατανάλωση του διδύμου TCe 130 – EDC. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι δεν υπάρχει λειτουργία start/stop.
Το Megane αποκτά τη νέα μάσκα της γαλλικής μάρκας, στα πρότυπα των Clio, Captur, Scenic. Τόσο το coupe, όσο το 5θυρο hatch αλλά και το station wagon θα έχουν πλέον κοινή εμφάνιση στο εμπρός μέρος, με νέα φώτα, μάσκα και προφυλακτήρα.
Η ανανέωση στη γκάμα της τρίτης γενιάς του Megane αφορά και τις δύο sport παραλλαγές: Το κορυφαίο RS και το GT. Βέβαια λόγω του χαρακτήρα τους εμφανίζουν ορισμένες διαφορές από τις… ταπεινές εκδόσεις, όπως οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα σκούρα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα.
Ο 4κύλινδρος TCe 130 ήταν ήδη διαθέσιμος στο μικρομεσαίο μοντέλο της Renault, όμως οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι το κιβώτιο EDC προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και βελτιωμένη λειτουργία.
Οι αλλαγές στον κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα το turbo να τίθεται σε λειτουργία πιο νωρίς και πιο συχνά. Πάντως δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες ούτε για τις επιδόσεις ούτε για την κατανάλωση του διδύμου TCe 130 – EDC. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι δεν υπάρχει λειτουργία start/stop.
Το Megane αποκτά τη νέα μάσκα της γαλλικής μάρκας, στα πρότυπα των Clio, Captur, Scenic. Τόσο το coupe, όσο το 5θυρο hatch αλλά και το station wagon θα έχουν πλέον κοινή εμφάνιση στο εμπρός μέρος, με νέα φώτα, μάσκα και προφυλακτήρα.
Η ανανέωση στη γκάμα της τρίτης γενιάς του Megane αφορά και τις δύο sport παραλλαγές: Το κορυφαίο RS και το GT. Βέβαια λόγω του χαρακτήρα τους εμφανίζουν ορισμένες διαφορές από τις… ταπεινές εκδόσεις, όπως οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα σκούρα κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr