Volvo: υποστηρίζει το κοινό πρωτόκολλο ασφάλειας Ευρώπης

Η επιμονή των ανθρώπων της Volvo με την παρεχόμενη ασφάλεια των αυτοκινήτων τους έφερε την πρόταση για την αυστηροποίηση των κανονισμών και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού Ωκεανού.

Οι άνθρωποι της Volvo επαναφέρουν στο προσκήνιο το ζήτημα της ενοποίησης των προτύπων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των καινούργιων οχημάτων μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Βόρειας Αμερικής.

Σε συνέντευξη που έδωσε η Όσα Χάγκλουντ, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Κέντρου Ασφάλειας της Volvo Cars στη Σουηδία, στην Automotive News Canada πρότεινε την υιοθέτηση ενιαίου κανονιστικού πλαισίου για την Ε.Ε. και τη Βόρεια Αμερική. Aυτό θα αξιοποιεί τα αυστηρότερα στοιχεία των υφιστάμενων προτύπων στις δύο αγορές και θα επιφέρει την ουσιαστική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η κυρία Χάγκλουντ επισήμανε ότι οι αντίστοιχοι οργανισμοί σε Ευρώπη και ΗΠΑ (κυρίως) έχουν διαφορετικές απαιτήσεις στα εφαρμοζόμενα πρότυπα και πρωτόκολλα της διαδικασίας διεξαγωγής των δοκιμών πρόσκρουσης (crash tests). ‘Όπως είπε, είναι εφικτή και αναγκαία η ενοποίηση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας στα νέα μοντέλα.



Οι πρόσφατες εμπορικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και η αναφορά σε «αμοιβαία αναγνώριση» προτύπων στο πλαίσιο συνεργασίας των δύο πλευρών, έχουν θέσει το ζήτημα στο επίκεντρο πολιτικών και βιομηχανικών φορέων.

Για παράδειγμα, στον Καναδά, όπου τα ισχύοντα πρότυπα παρεχόμενης ασφάλειας των αυτοκινήτων ευθυγραμμίζονται με τα αμερικανικά, ο εγχώριος Σύνδεσμος Εμπόρων Αυτοκινήτων (Canadian Automobile Dealers Association) αλλά και άλλοι οργανισμοί που υποστηρίζουν την ηλεκτροκίνηση, πιέζουν για ευρύτερη σύγκλιση στον τομέα της ασφάλειας, ώστε οι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής να καλύπτονται από ένα κοινό πλαίσιο.

H κυρία Χάγκλουντ μιλά εκ του ασφαλούς καθώς μια ενδεχόμενη ενοποίηση των προτύπων ασφάλειας μεταξύ Ε.Ε. και Βόρειας Αμερικής δεν θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στη Volvo.

Σε ερώτηση για το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, ξεκαθάρισε ότι η Volvo δεν πρόκειται να επιτρέψει την πλήρη αυτονομία, αν δεν υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα για την ασφάλεια του συστήματος: «Δεν θα κάνουμε πειράματα με τους οδηγούς», είπε χαρακτηριστικά. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr