Το εξάρτημα που τελειώνει τους θερμικούς κινητήρες

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν έναν πολύ ταπεινό αλλά δύσκολο αντίπαλο.

Το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης έρχεται αργά η γρήγορα, είτε λόγω της ηλεκτροκίνησης είτε των σημαντικών προβλημάτων που υπάρχουν στον ανεφοδιασμό με ημιαγωγούς. Όμως υπάρχει πολύ πιο απλό και πολύ φθηνό που σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές ίσως να επιταχύνει τις εξελίξεις.

Δεν είναι άλλο από τις καλωδιώσεις και τα μικρά πλαστικά που χρησιμοποιούνται για το δέσιμό τους. Τα υλικά αυτά χτυπήθηκαν σε καίριο βαθμό από την εισβολή των Ρώσων στην Ουκρανία και έτσι όλες πλέον οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα στην παραγωγή των αυτοκινήτων τους, ιδίως με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η διακοπή στην τροφοδοσία σε καλωδιώσεις και τα περιφερειακά τους, ίσως οδηγήσει κάποιες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε νέες μορφές καλωδιώσεων σχεδιασμένες για ηλεκτρικά μοντέλα, σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές.

Η βιομηχανία πιέζει για ταχύτερους ρυθμούς στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα και αν τα αυτοκίνητα με ορυκτά καύσιμα είναι ακόμα η μεγάλη πλειοψηφία οχημάτων που πωλούνται στον κόσμο. Είναι ενδεικτικό ότι όλα τα ηλεκτρικά αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% των αυτοκινήτων παγκοσμίως, αν και η τάση αυτή αλλάζει με εκθετικό ρυθμό.


Οι εταιρίες προσπαθούν να βρουν λύσεις για τις καλωδιώσεις αναζητώντας προμηθευτές σε άλλες φθηνές χώρες. Η Mercedes ήδη βρήκε λύση στο Μεξικό, ενώ κάποιοι προμηθευτές από την Ιαπωνία έφθασαν στο Μαρόκο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr