Χωρίς επιλογέα ταχυτήτων τα Tesla Model S και Model X
Η Tesla αποφάσισε πως ο τυπικός επιλογέας για τις σχέσεις του κιβωτίου των ταχυτήτων, πρέπει να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Μέχρι τώρα, απευθείας από τα μοντέλα της Mercedes, η Tesla χρησιμοποιούσε τον ίδιο μοχλό που είχε έδραση στην κολώνα του τιμονιού. Στις νέες εκδόσεις λογισμικού και όχι μόνο των Model S και Model X, η επιλογή των ταχυτήτων γίνεται από την οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όπου εμφανίζεται μια μικρή περιοχή στην αριστερή πλευρά, με ένα γράφημα αυτοκινήτου. Πατώντας με το δάχτυλο πάνω στο αυτοκίνητο και «τραβώντας το» προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, γίνεται η αντίστοιχη επιλογή του «D» ή του «R».

Ο Elon Musk σε μια από τις τελευταίες του δημόσιες εμφανίσεις, εξήγησε πώς δοκίμασε τη νέα τεχνολογία και ήταν ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα. Μάλιστα, ο ίδιος ανέφερε πως αν κάποιος οδηγήσεις για λίγες μέρες ένα από τα αυτοκίνητα που δεν έχουν τον επιλογέα με τη μορφή που τον ξέρουμε, η επιστροφή σε αυτό θα του φανεί πολύ ενοχλητική και φυσικά ξεπερασμένη. Η νέα πραγματικότητα με το χειρισμό των σχέσεων του κιβωτίου μέσω εικονιδίου στην οθόνη που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό των μοντέλων της Tesla, σε πρώτη «ανάγνωση» προβληματίζει. Και ο προβληματισμός αυτός προκύπτει από το γεγονός πως δεν είμαστε και τόσο σίγουροι για το πόσο καλά θα ταίριαζε σε ένα δύσκολο περιβάλλον με πολλές και γρήγορες εναλλαγές, για ελιγμούς σε στενούς χώρους για παράδειγμα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr