Καύσωνας στην Αθήνα: 160°C καταγράφηκαν σε οροφή λεωφορείου στο κέντρο

160°C στην οροφή λεωφορείου, 75°C στην άσφαλτο και τσιμέντα που «καίνε»: η Αθήνα ζει την πρώτη μεγάλη θερμική ασφυξία του καλοκαιριού. Παράλληλα, περιοχές στην Ελλάδα ξεπέρασαν τους 43°C

Ακραίες θερμοκρασίες κατέγραψε σήμερα η θερμική κάμερα της δημοτικής αστυνομίας. Σε λεωφορείο που κινούνταν στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, η θερμοκρασία στην οροφή έφτασε τους 160°C, την ώρα που η άσφαλτος βράζει με 75°C.

Οι εικόνες που καταγράφηκαν από drone της δημοτικής αστυνομίας είναι ενδεικτικές της θερμικής επιβάρυνσης που βιώνουν καθημερινά οι κάτοικοι στο κέντρο της Αθήνας.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.gazzetta.gr/
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr