«Το κέντρο της Αθήνας, με ευθύνη της κυβέρνησης, έχει γίνει άβατο για πολίτες και αστυνομικούς! Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αδιαφορεί για την ασφάλεια όλων. Δεν πάει άλλο! Επιτέλους, ο κ. Τόσκας οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του».