Γάμος αλά Ελληνικά μέσω διαδικτύου

Γάμος αλά Ελληνικά μέσω διαδικτύου

Ζευγάρια από όλο τον κόσμο σχεδιάζουν και «κλείνουν» το γάμο τους στην Ελλάδα, μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα NAIDO

Γάμος αλά Ελληνικά  μέσω διαδικτύου
Ο τουρισμός παραμένει ακόμη μία από τις λεγόμενες  «βαριές βιομηχανίες» της Ελλάδος και μία πτυχή του με αρκετό ενδιαφέρον  είναι ο γαμήλιος τουρισμός. Η πρώτη διαδικτυακή startup στην Ελλάδα, που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτόν είναι η NAIDO
, η οποία έχει δημιουργηθεί από τον 36χρονο Κωνσταντίνο Τσουκαλά.

Κλείσιμο
«Η κλασσική εικόνα που έχουν άτομα εκτός του κλάδου του γαμήλιου τουρισμού είναι μερικών ζευγαριών από την Κίνα, που παντρεύονται μαζικά στη Σαντορίνη, κάποια ημέρα του καλοκαιριού. Ωστόσο, παγκοσμίως ο τζίρος της βιομηχανίας γάμου φθάνει τα 300 δισ. δολάρια, με το 25% αυτού να αφορά γάμους σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς», αναφέρει ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ο οποίος τονίζει ότι ακόμη και το περιθώριο κέρδους, ανά πελάτη, είναι σημαντικά μεγαλύτερο από ό,τι θα περίμενε κάποιος.

Η NAIDO είναι πρακτικώς μία «booking» πλατφόρμα για ζευγάρια από το εξωτερικό, που ενδιαφέρονται να διοργανώσουν το γάμο τους ή συναφείς εκδηλώσεις στην Ελλάδα. Συμπεριλαμβάνει επιλεγμένους επαγγελματίες (planners και συντονιστές, φωτογράφους, catering, μουσικούς, αισθητικούς) και χώρους (ξενοδοχεία, ιδιωτικές βίλες, χώρους εκδηλώσεων) σε διάφορους προορισμούς, όπως τα Ελληνικά νησιά. 

Η πλατφόρμα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες, να επιλέξουν βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και πληροφοριών, να λάβουν προσφορές και να προχωρήσουν στις κρατήσεις τους. Επιπλέον, προσφέρονται συμβουλευτικές υπηρεσίες στα ζευγάρια αναφορικά με τον προορισμό ή τη σωστή επιλογή επαγγελματιών και την εν γένει διοργάνωση, αλλά και concierge υπηρεσίες, όπως ζωντανή μουσική και παιδαγωγοί για τους μικρούς καλεσμένους.

«Βλέπουμε την τεχνολογία ως το μέσο που θα εκτοξεύσει αυτόν τον κλάδο από το ‘one man show ή το απρόσωπο μαζικό πακέτο από ξένα τουριστικά γραφεία, σε ένα πιο φιλικό προϊόν, το οποίο θα ‘λύνει τα χέρια’ του ζευγαριού στα οργανωτικά ζητήματα και θα λειτουργεί ως ένα εργαλείο για τον επαγγελματία», μας λέει ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ο οποίος έχει πολύχρονη επαγγελματική και επιχειρηματική εμπειρία στο διεθνές εμπόριο, στο HR και το Μάρκετινγκ και τα τρόφιμα. «Συνοδοιπόρος» του στη δημιουργία και ανάπτυξη της NAIDO είναι η Άννα Σπυροπούλου, 35 ετών, με εμπειρία στο project management, τις b2b relations και το procurement για πολυεθνικές εταιρείες.

Η ανάπτυξη της εταιρείας ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2016 και η πλατφόρμα έγινε διαθέσιμη τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Σήμερα, η εταιρεία έχει διπλασιάσει τις συνεργασίες της, διαχειρίζεται αρκετές δεκάδες αιτήματα και έχει τριπλασιάσει τις κρατήσεις από το Φθινόπωρο μέχρι σήμερα. Επιπλέον, έχει συνάψει συνεργασίες με μεγάλα γραφεία σχεδιασμού γάμων  και πολυτελών υπηρεσιών από το εξωτερικό, τα οποία χρησιμοποιούν τη NAIDO για τους πελάτες τους.

«Για εμάς η φετινή χρονιά ήταν μία χρονιά πολύτιμης εκμάθησης, αλλά και ευχάριστων εκπλήξεων. Βελτιώνουμε και προσαρμόζουμε το προϊόν μας διαρκώς, επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας σε πολλαπλά επίπεδα (δυστυχώς ή ευτυχώς χωρίς καμία υποστήριξη από τρίτους), παλεύουμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα της αγοράς», τονίζει ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς.

Κύρια αγορά της εταιρείας είναι η Μεγάλη Βρετανία, ο Λίβανος και οι ΗΠΑ, ενώ απήχηση βρίσκει και στις κοινότητες Ελλήνων από την Ομογένεια. Καθώς το «ελληνικό καλοκαίρι» είναι πλέον εδώ, μέσω της NAIDO έχουν «κλείσει» αρκετοί γάμοι, ενώ ήδη προγραμματίζονται και γάμοι για το 2018 ή το 2019.

Η NAIDO, αυτή την περίοδο, ετοιμάζεται να λανσάρει την ανανεωμένη της πλατφόρμα, που θα περιλαμβάνει τους νέους συνεργάτες της και θα επιτρέπει στα ζευγάρια να κάνουν κράτηση ή να λαμβάνουν εξατομικευμένη προσφορά με τρεις τρόπους (άμεση επικοινωνία με χώρους και επαγγελματίες, έτοιμα πακέτα με βάση προϋπολογισμό και προτιμώμενο στυλ ή εξατομικευμένη συμβουλευτική υπηρεσία). 

«Οι τάσεις είναι πολύ ενθαρρυντικές, καθώς οι επιλογές στην Ελλάδα είναι πάρα πολλές. Ο γαμήλιος τουρισμός μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικό κλάδο του συνολικού τουριστικού προϊόντος, εάν οργανωθεί η προσφορά και παράλληλα απομακρυνθούν οι ευκαιριακές ή μικρο-ανταγωνιστικές νοοτροπίες», προσθέτει ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς. «Τέλος, μην ξεχνάμε ότι ο γαμήλιος τουρισμός είναι ένα προϊόν με πολλαπλασιαστικά οφέλη, καθώς μαζί με το ζευγάρι έρχονται και οι καλεσμένοι, οι οποίοι μένουν και αρκετές ημέρες για τις διακοπές τους, άρα το συναλλαγματικό όφελος είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της γαμήλιας εκδήλωσης μόνο». 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης