Όπως όλα δείχνουν, η μάρκα από το Ίγκολσταντ δεν σκοπεύει να δημιουργήσει ακόμα ισχυρότερη έκδοση.
Τη δική τους εκδοχή - όπως είναι φυσικό - λένε στην εταιρεία που δια μέσου του τεχνικού διευθυντή της Quattro GmbH, Stephan Reil.
«Μου αρέσει πολύ το S1, είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Για να πάμε στο επόμενο σκαλοπάτι, με ένα RS1, θα έπρεπε να αυξηθεί τόσο η ιπποδύναμη που το RS1 θα βρισκόταν πλέον πολύ κοντά στο S3. Ποτέ μη λες ποτέ αλλά δυστυχώς μία τέτοια επιλογή δεν θα ήταν ρεαλιστική - για οικονομικούς κυρίως λόγους. Όσο μικρότερο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο μικρότερο είναι το έσοδο που καρπώνεται ένας κατασκευαστής. Πρέπει λοιπόν να θεωρεί εξασφαλισμένο μεγάλο αριθμό πωλήσεων για να το τολμήσει», είπε ο Reil.
Είναι απλά μαθηματικά λοιπόν καθώς παρότι ένα RS1 με περίπου 300 PS θα προσέφερε άφθονο συναίσθημα, θα αποτελούσε κακή εμπορική πολιτική για την Audi αφού θα «στερούσε» πελάτες από το RS3 που έχει επιβεβαιωθεί και αναμένεται να έχει 50 και πλέον περισσότερους ίππους.
Αυτά τα Χριστούγεννα απολαμβάνουμε στην ΕΟΝ πλούσιο κινηματογραφικό περιεχόμενο, μεγάλες ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις και το γιορτινό pop-up κανάλι NovaChristmas – Δες πώς μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση εντελώς δωρεάν για ένα μήνα.
Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πια μια μακρινή και αφηρημένη έννοια. Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που αγγίζει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού – από το κόστος της ενέργειας, μέχρι την ασφάλεια της κατοικίας και της υγείας των μελών της οικογένειας.