Σε ερωτήσεις διαδικτυακών της φίλων απάντησε η Ιωάννα Τούνηκαθώς ήθελε να μοιραστεί μαζί τους τις εμπειρίες της από το πρόσφατο ταξίδι της στο Ντουμπάι. H επιχειρηματίας και influencer απάντησε σε όλες τις απορίες των ακολούθων της στο Instagram, μια εκ των οποίων είχε να κάνει με το πόσα χρήματα ξόδεψε όσο καιρό βρισκόταν εκεί.
«Εγώ ξόδεψα γύρω στα 5000 ευρώ σύνολο! Θα μου έβγαιναν τα διπλάσια χρήματα με τη ζωή που κάναμε αν δεν ήμουν Influencer. Πολλά τραπέζια μας ήταν free με αντάλλαγμα promotion. Όπως σας είπα τα καλά μπαρ και εστιατόρια είναι πανάκριβα» απάντησε η Ιωάννα Τούνη.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.