Το 2013 υπήρξε η χρονιά των tablets στην αγορά τεχνολογίας στη χώρα μας. Οι πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK Hellas, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές, με το σύνολο των τεμαχίων να ξεπερνάει τις 430 χιλιάδες – σε σύγκριση με 120 χιλιάδες το 2012 – και τα 93 εκατ. ευρώ σε αξία. Μία εξέλιξη που δεν περίμεναν πολλοί από τους παράγοντες του κλάδου στις αρχές της χρονιάς.
Οπως επισημαίνει η GfK Hellas όπως για κάθε νέα κατηγορία, έτσι και η πορεία της αγοράς των tablets έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει αλλάξει η δομή του ανταγωνισμού, η μέση τιμή της κατηγορίας και η τάση των προϊοντικών χαρακτηριστικών. Το Δεκέμβριο του 2012 για πρώτη φορά οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 10 χιλιάδες τεμάχια, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί ενδεικτικό δώρο Χριστουγέννων και αλλάζοντας έτσι τη ροή της κατηγορίας.
Ο ολιγοπωλιακός χαρακτήρας της αγοράς το περασμένο έτος έδωσε τη θέση του σε μια πληθώρα μαρκών με πάνω από 10 από αυτές να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 3%.
Η ετήσια Έρευνα Scale Up Confidence Survey 2025 της Deloitte αποτυπώνει έναν κλάδο που ωριμάζει, συγκρατεί τη δυναμική του και προσαρμόζεται στις προκλήσεις ενός αβέβαιου περιβάλλοντος.
Η καινοτόμος πλατφόρμα Fieldoo δίνει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο στο field marketing και τις πωλήσεις, προσφέροντας άμεσα, αξιόπιστα δεδομένα και ευέλικτες, εξατομικευμένες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Θωρακίζουμε το δέρμα μας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία με τα καινοτόμα αντηλιακά της La Roche-Posay και απολαμβάνουμε τον ήλιο και το καλοκαίρι με ασφάλεια και ξεγνοιασιά.