Το ένα μυστήριο μετά το άλλο αποκαλύπτει η αρχαιολογική σκαπάνη στην Αμφίπολη, όπου οι αρχαιολόγοι βρίσκονται από την Παρασκευή μπροστά σε έναν ακόμα -τον τρίτο κατά σειρά- ταφικό θάλαμο.
Παρατείνεται έτσι η αγωνία, εντός και εκτός Ελλάδος, για όσα ακόμα μένουν να έρθουν στο φως από το σπουδαίο αυτό εύρημα.
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου Πολιτισμού, η ομάδα της ανασκαφής έχει φτάσει μπροστά στην πύλη του τρίτου ταφικού θαλάμου και, ήδη, αφαίρεσαν χώματα, προκειμένου να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα του εσωτερικού του.
Η μαρμάρινη πύλη που αποκαλύφθηκε μέσα από τα χώματα χαρακτηρίζεται από επιμελημένο μαρμάρινο περιθύρωμα, ιωνικού ρυθμού, όπως και τα υπόλοιπα αρχιτεκτονικά μέλη του χώρου. Στο μαρμάρινο τμήμα του υπέρθυρου απαντάται συμφυές γείσο το οποίο καλύπτει και το άνοιγμα της εισόδου.
Κλείσιμο
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Χρονόμετρο» της Καβάλας, αυτή είναι μόνο η αρχή, καθώς το επόμενο ερώτημα που θα πρέπει να απαντηθεί, είναι αν οι αρχαιολόγοι έχουν φτάσει στο νεκρικό θάλαμο ή όχι.
Η περίπτωση του να είναι αυτός ο νεκρικός θάλαμος είναι απίθανη, καθώς, έχοντας δεχθεί ότι η επιχωμάτωση δεν είναι αποτέλεσμα τυχαίου γεγονότος, αλλά μέτρο προστασίας των νεκρών, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να είχαν καλύψει το νεκρό με χώμα. Πουθενά σε μακεδονικό τάφο δεν έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Άρα, αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, το πιθανότερο είναι να έχουν φτάσει οι αρχαιολόγοι στον προθάλαμο ουσιαστικά του νεκρικού θαλάμου...
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αντικρίσουν κάποια σφραγισμένη πύλη, που θα οδηγεί στο χώρο της ταφής. Από την μέχρι τώρα αυτοψία στο χώρο δεν έχει εντοπιστεί πύλη.
Νεώτερη επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο Πολιτισμού αναμένεται σήμερα Κυριακή.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.