Εν μέσω δύσκολων καιρών και αρνητικής δημοσιότητας λόγω αρκετών σκανδάλων, η Facebook αποφάσισε να κάνει τον... αντιπερισπασμό και να βγάλει νέο λογότυπο!
Θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό βελτιώνει την εικόνα της, η εταιρεία προχώρησε σε λίφτινγκ του λογοτύπου, σε μία προσπάθεια να διαχωριστεί από τις θυγατρικές Instagram και Whatsapp.
Το νέο logo έχει κεφαλαία γράμματα και θα εμφανιστεί στις διάφορες υπηρεσίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Πλέον θα χρησιμοποιεί δυναμικά χρώματα και θα αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον.
Η πίεση από τα σκάνδαλα ήταν τέτοια που η εταιρεία σκεφτόταν μέχρι και να αλλάξει το όνομά της. Τελικώς όμως εκτιμήθηκε πως τότε ίσως οι χρήστες νόμιζαν ότι η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της, επομένως προιχώρησαν απλώς στην αλλαγή logo.
Η ετήσια Έρευνα Scale Up Confidence Survey 2025 της Deloitte αποτυπώνει έναν κλάδο που ωριμάζει, συγκρατεί τη δυναμική του και προσαρμόζεται στις προκλήσεις ενός αβέβαιου περιβάλλοντος.
Η καινοτόμος πλατφόρμα Fieldoo δίνει στις επιχειρήσεις πλήρη έλεγχο στο field marketing και τις πωλήσεις, προσφέροντας άμεσα, αξιόπιστα δεδομένα και ευέλικτες, εξατομικευμένες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Θωρακίζουμε το δέρμα μας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία με τα καινοτόμα αντηλιακά της La Roche-Posay και απολαμβάνουμε τον ήλιο και το καλοκαίρι με ασφάλεια και ξεγνοιασιά.