Περιγράφοντας τον παρορμητισμό που τη χαρακτήριζε στο παρελθόν, η Μαριάννα Τουμασάτου αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό που είχε συμβεί στον δρόμο, όταν αντέδρασε με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με έναν άντρα και να καταλήξει στο νοσοκομείο.
Η ηθοποιός παραδέχτηκε ότι παλαιότερα ήταν πιο αυθόρμητη, υπερασπιζόταν έντονα τον εαυτό της, με αποτέλεσμα να μπλεχτεί ακόμη και σε καβγά στον δρόμο με έναν άντρα.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στην εκπομπή «Happy Day» τόνισε ότι σήμερα θεωρεί ότι αυτές ήταν ανόητες αντιδράσεις και έχει μάθει να μην ασχολείται με αγνώστους και ειδικότερα με κάποιον, που θα προσπαθήσει να της πάρει τη σειρά στον δρόμο.
«Τώρα πια έχω τιθασεύσει τον παρορμητισμό που μπορεί να είχα παλιά. Στο παρελθόν έχω παίξει ξύλο στον δρόμο. Έχω φτάσει στο νοσοκομείο, έχω κάνει πολλά. Κακή επιλογή. Τα έβαλα με άντρα και πήγα στο νοσοκομείο. Στο παρελθόν έτρωγες 5 και έριχνες 1,5. Κατάλαβα μεγαλώνοντας ότι μόνο η ανοησία με οδηγούσε στο να ασχολούμαι με πλάσματα τέτοιου είδους. Ο άλλος θέλει να μου πάρει τη σειρά, ωραία. Αν ο άλλος θέλει να την πάρει και είναι τόσο διακαής του πόθος και κρέμεται η ζωή του από αυτό, ας την πάρει. Αν είναι να δώσω τόση χαρά, δίνοντας τη σειρά μου στο αυτοκίνητο, ναι» δήλωσε η Μαριάννα Τουμασάτου.
Δείτε το βίντεο
Η ηθοποιός πρόσθεσε ότι παλαιότερα θύμωνε πολύ όταν κάποιος την υποτιμούσε με στερεότυπα όπως ότι «η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα, να πλένει πιάτα». Τώρα πια, όπως είπε, θεωρεί ότι θα ήταν ανόητο να ασχοληθεί με κάποιον που υποστηρίζει κάτι τόσο παρωχημένο: «Παλιά αν μου έθιγαν αυτό "με την κουζίνα και τα πιάτα"... Μετά λες, η κριτική αυτού του ανθρώπου είναι ότι εγώ πρέπει να είμαι στην κουζίνα και να πλένω πιάτα. Εγώ πόσο χαζή πρέπει να είμαι για να ασχοληθώ με αυτόν, που νομίζει ότι εγώ πρέπει να πλένω πιάτα;».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.