Οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε διάφορα σημεία της χώρας έχουν προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στον τουρισμό της
Οι συνεχείς αναταραχές και οι τρομοκρατικές ενέργειες στην Τουρκία, φαίνεται ότι οδηγούν σε σημαντική μείωση των τουριστών που φθάνουν στην χώρα. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Τουρισμού της Τουρκίας, μέσα στον Μάρτιο οι αφίξεις μειώθηκαν κατά 13% συγκρινόμενες με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Η ανακοίνωση επισημαίνει ότι αυτός ο αριθμός συνιστά την μεγαλύτερη και πιο απότομη μείωση αφίξεων που σημειώθηκε στην χώρα από τον Οκτώβριο του 2006.
Η μεγαλύτερη μείωση σε ξένους τουρίστες εμφανίζεται στους Ρώσους (αναμενόμενο μετά την ένταση που υπάρχει μεταξύ των δύο χωρών) με το νούμερο να είναι σταθερά γύρω στο 60% κάτω σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες.
Μεγάλη πτώση παρουσιάζουν και οι αφίξεις από μία άλλη προνομιακή αγορά, της Γερμανίας, από την οποία φθάνουν περίπου 17% λιγότεροι επισκέπτες φέτος στην Τουρκία.
Κλείσιμο
Όπως φαίνεται η φετινή χρονιά θα είναι μία πολύ κακή χρονιά για τον τουρκικό τουρισμό, καθώς και η συνέχιση των βομβιστικών επιθέσεων (όπως αυτή που έγινε χθες στην Προύσα) κάθε άλλο παρά καθησυχάζουν τους ανθρώπους που θέλουν να ταξιδέψουν στην Τουρκία.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.