Την δροσερή απόλαυση, το παγωτό, επιστρατεύουν οι επιστήμονες για να αντιμετωπίσουν την υπ' αριθμόν 1 απειλή των αντρών: Τα καρδιακά νοσήματα.
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», οι ερευνητές δημιούργησαν μία παγωμένη απόλαυση που μπορεί και βοηθά τον οργανισμό ως εξής: ενισχύει την ροή του αίματος και μειώνει τις επιβλαβείς συνέπειες του στρες στα κύτταρα της καρδιάς.
Κλείσιμο
Πώς το πέτυχαν αυτό; Το παγωτό αυτό εμπεριέχει πολυφαινόλες , μία μορφή αντιοξειδωτικών που βρίσκονται σε διάφορα τρόφιμα.
Έρευνες έδειξαν πως οι πολυφαινόλες βοηθούν στα την αιμοφόρα αγγεία. Για το λόγο αυτό, οι επιστήμονες είχαν την ιδέα να τις συμπεριλάβουν σε ορισμένα τρόφιμα για να θωρακίσουν τον ανθρώπινο οργανισμό- όχι μόνο των αντρών αλλά και των γυναικών - απέναντι στις καρδιακές νόσους.
"Δεν ξέρουμε αν οι γιατροί θα συμβουλεύουν τα άτομα που έχουν προδιάθεση σε καρδιακά νοσήματα να καταναλώνουν πιο πολύ παγωτό, ωστόσο, θα ήταν μία καλή λύση", σχολιάζει το βρετανικό δημοσίευμα.
Οι πολυφαινόλες εμπεριέχονται σε διάφορα τρόφιμα και ποτά όπως, το κόκκινο κρασί ,η μαύρη σοκολάτα,τα λαχανικά , τα καρύδια και το πράσινο τσάι.
Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Ρώμης ζήτησαν από 14 εθελοντές να καταναλώσουν μεγάλες ποσότητες παγωτού με κακάο και πράσινο τσάι.
Σήμερα, οι επιχειρήσεις δεν αναζητούν απλώς θεωρητικές γνώσεις, αλλά ανθρώπους που μπορούν να ενταχθούν άμεσα στην παραγωγή, να χειριστούν σύγχρονες τεχνολογίες και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός περιβάλλοντος που αλλάζει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς
Μια επίσκεψη στην Πάρνηθα και στο Regency Casino Mont Parnes μπορεί να αποκτήσει άλλη αξία, καθώς μπορεί να οδηγήσει έξι τυχερούς στο τιμόνι ενός ολοκαίνουργιου SUV αυτοκινήτου και συγκεκριμένα του πολυτελούς Chery Tiggo 4.