Ο Γερμανός πρωταθλητής με την Red Bull πήρε με χαρακτηριστική άνεση την 5η φετινή και συνολικά 41η pole position στην καριέρα του αφήνοντας πίσω τους αντιπάλους του στη μάχη του τίτλου.
Αν υπάρχουν βέβαια με τη Ferrari να παραδέχεται δια στόματος του σχεδιαστή Σιμόν Ρέστα πως το μονοθέσιο της βρίσκεται ένα βήμα πίσω απ' αυτά των Mercedes, Lotus και αρκετά πίσω απ' αυτά της Red Bull σε πίστα με διαμόρφωση όπως της Σιγκαπούρης όπου απαιτούνται μέγιστες κλίσεις στις αεροτομές (high downforce). Με τη θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος στους 31 βαθμούς Κελσίου και την υγρασία στο 69%, ομάδες πιλότοι και μηχανικοί κλήθηκαν να αγωνιστούν σε συνθήκες ήπιας σάουνα.
Το Q1 ξεκίνησε με τις Mercedes να κάνουν νωρίς τον γρήγορο γύρο
τους χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες. Τα προβλήματα στο set - up της Ferrari ήταν εμφανή στα περάσματα του Αλόνσο ενώ αρκετοί πιλότοι χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα. Ανάμεσά τους οι Mercedes αλλά και οι Ferrari. Ο Κίμι Ράικονεν έχει έναν πόνο που τον ταλαιπωρεί στην πλάτη και υπήρξαν ακόμη και σκέψεις να μη συνεχίσει να αγωνίζεται το διήμερο. Τελικά αποφασίστηκε να συμμετέχει στις δοκιμές αν όμως αυτό χειροτερέψει την κατάσταση δεν υπάρχει πλέον η δυνατότητα αντικατάστασής του για τον αγώνα. Ταχύτερος όλων ήταν ο Χάμιλτον με χρόνο 1:44.196 η διαφορά των 1.2sec από το Φέτελ οφείλεται στο ότι ο Γερμανός δε χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα. Μόνο αυτός ο Γουέμπερ και ο Γκροζάν είχαν την άνεση να καταταγούν με τη μέση γόμα στο Q1 δείχνοντας τι έπεται για τη συνέχεια. Απογοητευτική εμφάνιση από το Μάσα που μόλις και μετά βίας κατετάγη στο φινάλε με αρκετά λάθη στο γρήγορο γύρο του. Ο Βραζιλιάνος δήλωνε πριν μπει στο μονοθέσιο ότι δεν έχει πλέον δέσμευση με τη Ferrari, θα πάψει να ασχολείται με τον Αλόνσο και θα εξαπολύσει τη μεγάλη επίθεση οδηγώντας χωρίς αύριο σε κάθε γύρο. Το αποτέλεσμα ήταν να κινείται πιο αργά απ' ότι συνήθως στην αρχή αν και βελτιώθηκε σημαντικά στο φινάλε. Εκτός 16αδας ο ντι Ρέστα με τη Force India και ο Μαλντονάντο με τη Williams πέρα από τους συνήθεις 4 πιλότους των Caterham και Marussia.
Κλείσιμο
Στο Q2 ο Ράικονεν βγήκε νωρίς και σημείωσε ένα γύρο στο 1:44.7
με τη πολύ μαλακή γόμα να είναι πλέον μονόδρομος. Ο Ρόσμπεργκ έδωσε τον τόνο σπάζοντας το φράγμα του 1:44. κατά 108 χιλιοστά την ώρα που οι μηχανικοί της Sauber εκτιμούσαν πως το όριο για πρόκριση στο Q3 θα ήταν το 1:44.4. Στην πράξη φάνηκε πως κανείς δεν αισθάνονταν ασφαλής από τη στιγμή που οι Mercedes με τα δυο ταχύτερα περάσματα ήταν έτοιμες να ξαναβγούν στην πίστα λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία. Ο Φέτελ έκανε επίδειξη δύναμης σπάζοντας το φράγμα του 1:43 κατά 1 δέκατο. Σ' αυτό το σημείο ο Γερμανός ήταν ταχύτερος 8 δέκατα από τον δεύτερο που δεν ήταν άλλος από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ. Τελικά ο χρόνος εισόδου ήταν το 1:44 και ο τελευταίος που προκρίθηκε ο Μπάτον τη στιγμή που μηδενίστηκε το χρονόμετρο. Εκτός έμειναν ο Μπότας της Williams, o Σούτιλ της Force India, ο Πέρεζ της McLaren, ο Ράικονεν της Lotus, ο Βερν της Toro Rosso και ο Χούλκενμπεργκ της Sauber. Αντίθετα ο έτερος πιλότος της ομάδας Εστέμπαν Γκουτιέρεζ έκανε την έκπληξη μπαίνοντας στη δεκάδα.
Το Q3 ξεκίνησε με το Φέτελ να βελτιώνει την προηγούμενη επίδοσή του με χρόνο 1:42.841 τη στιγμή που κανείς άλλος δεν κατάφερε να κατέβει το 1:43.4. Η διαφορά του Φέτελ από τους αντιπάλους του είναι αποκαρδιωτική και αν ο Γερμανός συνεχίσει έτσι είναι θέμα χρόνου η κατάκτηση του 4ου συνεχόμενου τίτλου στην καριέρα του. Με διαφορά έξι δέκατα από το δεύτερο ζητούσε από τους μηχανικούς του να ξαναβγεί στην πίστα δεύτερη φορά για να βελτιώσει 1-2 δέκατα. Τόσο εκτιμούσε ότι υπήρχαν περιθώρια στο γύρο του. Τελικά όμως από τη Red Bull έκριναν πως δε χρειάζεται να προσπαθήσει ξανά, καθότι κανένας πιλότος δε φαίνονταν ικανός να τον πλησιάσει.
Ο Φέτελ είχε την άνεση να παρακολουθήσει από την τηλεόραση την τελευταία προσπάθεια των υπολοίπων και μετά μιλώντας σχετικά είπε: " Είναι περίεργο συναίσθημα να στέκεσαι στο γκαράζ και να υπάρχουν 2 λεπτά οπότε ξέρεις ότι πλέον δεν προλαβαίνεις. Παρακολουθείς την τελευταία προσπάθεια των υπολοίπων χωρίς να μπορείς να αντιδράσεις. Κοίταγα τους χρόνους στα επιμέρους χρονομετρημένα κομμάτια. Ο Μαρκ ήταν ταχύτερος στο πρώτο μέρος, ο Ρομέν ταχύτερος στο δεύτερο αλλά ευτυχώς ήμουν συνολικά ταχύτερος. Ο Νίκο έφτασε πολύ κοντά. Ήταν έντονο συναίσθημα και θα μπορούσε να έχει γίνει λάθος. Τελικά η εικόνα είναι λίγο πολύ αναμενόμενη με τις Mercedes πολύ κοντά".
Από την πλευρά του ο Νίκο Ρόσμπεργκ φάνηκε αισιόδοξος γι' αύριο: "Δεν περίμενα τέτοια βελτίωση στο φινάλε μάλλον άλλαξαν οι συνθήκες στην πίστα. Μου αρέσουν οι διαδρομές μέσα σε πόλη και πάντα πηγαίνω γρήγορα σ' αυτές. Η δεύτερη θέση στις δοκιμές είναι ένα καλό αποτέλεσμα και θα βρίσκομαι σε καλή θέση για να επιτεθώ αύριο. Αν μπορέσω να περάσω στην εκκίνηση το Σεμπάστιαν καθότι η πλευρά μου έχει καλύτερη πρόσφυση όλα είναι πιθανά".
Ο Ρόσμπεργκ είχε κερδίσει στους δρόμους του Μονακό πριν λίγους μήνες. Ο Χάμιλτον παραδέχτηκε πως σήμερα δεν ήταν αρκετά γρήγορος ούτε εξάντλησε τη δυναμική του μονοθεσίου. Υποσχέθηκε στους οπαδούς του να προσπαθήσει περισσότερο αύριο.
O αγώνας που αναμένεται με ενδιαφέρον είναι προγραμματισμένος αύριο για τις 20:00 τοπική ώρα και θα μεταδοθεί απευθείας από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ στις 15:00 ώρα Ελλάδος.
Συνολικά η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Η COSMOTE ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM
Η πολυεπίπεδη αναπτυξιακή πορεία της GameTech εταιρείας μόνο απαρατήρητη δεν περνάει, λαμβάνοντας μάλιστα πρόσφατα διεθνή αναγνώριση από τους Financial Times μεταξύ του 10% των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών στην Ευρώπη.
Το Β’ εξάμηνο του 2025 φέρνει τρεις καθοριστικούς γραπτούς διαγωνισμούς για το Δημόσιο – ευκαιρίες καριέρας με σταθερότητα, κύρος και προοπτική. Για να τις κατακτήσεις, χρειάζεσαι όχι απλώς διάβασμα, αλλά στρατηγική και στοχευμένη προετοιμασία