Η ξαφνική επανεμφάνιση ενός πλοίου «φαντάσματος» ανοιχτά της ακτής της Νότιας Μιανμάρ άφησε τους ντόπιους ψαράδες με ανοικτό το στόμα, όταν συνειδητοποίησαν ότι πάνω στο τεράστιο σκάφος δεν υπήρχε κανένα φορτίο αλλά ούτε και ίχνος πληρώματος.
Μετά από περίπου μια δεκαετία που παρέμεινε χαμένο στη θάλασσα, το «Sam Ratulangi PB 1600» ξεβράστηκε σε αμμώδη ύφαλο, περίπου 11 χλμ από το χωριό Τάμα Σειτά, την περασμένη εβδομάδα.
Γεμάτοι περιέργεια, ψαράδες της περιοχή ανέβηκαν στο πλοίο για να το εξερευνήσουν και έπειτα ειδοποίησαν τις αρμόδιες Αρχές.
Στη συνέχεια, στο τεράστιο φορτηγό πλοίο μήκους 177 μέτρων και βάρους 26.500 τόνων κατέφθασαν άνδρες του Λιμενικού, της Ακτοφυλακής και της Αστυνομίας, με στόχο τον λεπτομερή έλεγχο της κατάστασής του. «Δεν βρέθηκε ούτε φορτίο ούτε πλήρωμα πάνω στο πλοίο. Είναι πραγματικά περίεργο πώς ένα τόσο μεγάλο σκάφος βρέθηκε τόσο ξαφνικά στα νερά μας», δήλωσε τους Myanmar Times ο Ne Win Yangon, εκπρόσωπος της τοπικής κοινότητας.
Το πλοίο που κάποτε έπλεε με την σημαία της Ινδονησίας εθεάθη για τελευταία φορά στην Ταϊβάν το 2009. Όταν το Ναυτικό της Μιανμάρ επιθεώρησε το «Sam Ratulangi» στις 30 Αυγούστου, ο σκελετός του είχε κοπεί στην μέση και βρισκόταν σφηνωμένο στον ύφαλο ήδη αρκετές ημέρες.
«Κατά τη γνώμη μου, το πλοίο εγκαταλείφθηκε πρόσφατα. Πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος γι' αυτό» δήλωσε εκπρόσωπος του Ναυτικού σε τοπικά ΜΜΕ.
Όπως εξήγησε, οι Αρχές διερευνούν το ενδεχόμενο το πλοίο να χρησιμοποιούνταν τόσο καιρό για παράνομες ενέργειες.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.