Ο Ντάνιελ Κρεγκ αποκάλυψε τον λόγο, που προτιμά να συχνάζει στα γκέι μπαρ, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος έχει διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.
Ο ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή podcast SiriusXM και φυσικά, ο οικοδεσπότης τον ρώτησε για την φήμη που κυκλοφορεί στο Χόλιγουντ για το πρόσωπό του ότι κυκλοφορεί σε μαγαζιά, που απευθύνονται κυρίως σε ομοφυλόφιλους.
Ο «Τζέιμς Μποντ» όχι μόνο δεν αρνήθηκε τα δημοσιεύματα, αντιθέτως μάλιστα, υποστήριξε ότι περνάει πολύ καλύτερα σε τέτοια μαγαζιά κι ας είναι ο ίδιος στρέιτ. «Πριν καιρό οι παπαράτσι με είχαν πιάσει σε ένα γκέι μπαρ κι από τότε ξεκίνησαν οι φήμες. Τα προτιμώ σε σχέση με άλλα», δήλωσε αρχικά ο ηθοποιός.
«Πηγαίνω σε γκέι μπαρ από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Ένας από τους κύριους λόγους είναι ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ να μπω σε κάποιον καβγά, κάτι που συμβαίνει πάντα σχεδόν σε άλλα μέρη», εξήγησε, ενώ πρόσθεσε: «Η ποσότητα των ανδρών και της τεστοστερόνης στα στρέιτ μπαρ είναι πάντα πρόβλημα για εμένα και σίγουρα δεν θέλω να τελειώνω τις νύχτες μου με μία γροθιά στο πρόσωπο. Και ναι, έχει συμβεί πολλές φορές».
Μάλιστα, μέχρι το τέλος του podcast υποστήριξε σθεναρά τα γκέι μπαρ, χαρακτηρίζοντάς τα ως τα «καταλληλότερα μέρη για να περάσει κανείς όμορφα». «Είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να πάει κανείς. Είναι πάντα ήσυχα και όλοι συμμετέχουν σε ό,τι συμβαίνει. Δεν είναι ο καθένας στον δικό του κόσμο», πρόσθεσε ο Κρεγκ.
Τέλος, σχετικά με την σεξουαλικότητά του ανέφερε πως δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς απαραίτητα γκέι για να βρεθεί εκεί. Μάλιστα, έχει ακούσει πολλές φήμες γύρω από το όνομά του και την σεξουαλικότητά του, όμως δεν τον πτώησαν. Αντίθετα, πήγαινε όλο και πιο συχνά για να αντιστρέψει αυτό το στερεότυπο.
«Δεν χρειάζεται ποτέ να δηλώσεις την σεξουαλικότητά σου. Και επίσης, υπάρχουν πολλά κορίτσια εκεί, οι οποίες βρίσκονται σε αυτά τα μπαρ, ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Δεν αντέχουν τις ενοχλήσεις στα στρέιτ μπαρ», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.