PROTOTHEMA

Ελλάδα

Από το Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων

Σε δίκη για ρατσιστικά σχόλια η Σώτη Τριανταφύλλου

Σε δίκη για ρατσιστικά σχόλια η Σώτη Τριανταφύλλου

Είχε περιλάβει σε κείμενό της φράση που αποδίδεται στον Μάρκο Πόλο πως «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι»

Σε δίκη για ισλαμοφοβία με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο παραπέμπεται η συγγραφέας Σώτη Τριαναταφύλλου, μετά από μήνυση που κατέθεσε εις βάρος της ο διαχειριστής του blog «Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων» Παναγιώτης Δημητράς, με αφορμή κείμενό της που είχε δημοσιευθεί στην ηλεκτρονική σελίδα της Athens Voice.

Η Σώτη Τριανταφύλλου είχε συμπεριλάβει στο κείμενο φράση που αποδίδεται στον περιηγητή Μάρκο Πόλο και έχει ως εξής: «Φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι».

Ο κύριος Δημητράς ισχυρίζεται πως αρκεί ένα απλό ψάξιμο στο Διαδίκτυο για να αντιληφθεί κανείς ότι η συγκεκριμένη φράση εσφαλμένα αποδίδεται στον Μάρκο Πόλο και είναι προϊόν ψεμμάτων με ραστιστικό στόχο. 

Στο ζήτημα παρενέβη χθες ο συγγραφέας και πρώην βουλευτής Πέτρος Τατσόπουλος που έγραψε στο προφίλ του στο facebook: «Παναγιώτη, γνωρίζεις πόσο εκτιμώ τον κόπο και τα χρόνια που έχεις αφιερώσει στο Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι. Διατηρώ και τις καλύτερες αναμνήσεις από τη συνεργασία μας τον καιρό που ήμουν στο Συμβούλιο της Ευρώπης, τόσο για τα δικαιώματα των Ρομά όσο και για τα εγκλήματα της ναζιστικής Χρυσής Αυγής. Ωστόσο, σε μια χώρα όπου καθημερινά κάνει θραύση ατιμωρητί η ρατσιστική ρητορική του μίσους προς πάσα κατεύθυνση -ισλαμοφοβική, αντισημιτική ή όποια άλλη-, το να παραπέμπεται για να δικαστεί, ύστερα από δική σου πρωτοβουλία, για δημόσια υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας η... Σώτη Τριανταφύλλου, το θεωρώ ντροπή. Τίποτε άλλο, Παναγιώτη. Μόνο ντροπή».



Η δίκη θα γίνει στις 21 Ιουλίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.


Ολόκληρο το κείμενο, όπως είχε δημοσιευθεί στις 14.11.2015:

Rock and roll will never die

«Tυφλότητα» είναι ο τίτλος του καινούργιου βιβλίου του ιστορικού Μαρκ Φερρό: τυφλότητα των ηγεσιών, τυφλότητα των μαζών. Ο Φερρό περιγράφει πώς δεν μπορούμε – και δεν θέλουμε – να αναγνωρίσουμε τα συνταρακτικά, συχνά τραγικά, φαινόμενα που οδηγούν σε ομοίως συνταρακτικά και τραγικά γεγονότα. Ο ισλαμοφασισμός δεν είναι καινούργιο φαινόμενο: τον έχουμε εκθρέψει στη Δύση και παρά τις επαναλαμβανόμενες προειδοποιήσεις, ηγεσίες και μάζες κοιμούνται τον ύπνο των δικαίων. Ψυχική ευρυχωρία; Ενοχές για ένα φαντασματικό παρελθόν; Έξαλλη αισιοδοξία; Χριστιανο-αριστερή πίστη στην ανθρώπινη καλοσύνη; Απύθμενη βλακεία της πολιτικής ορθότητας; Φόβος μπροστά στις ισχυρές ισλαμικές χώρες; Όλα αυτά μαζί με την ιστορική τυφλότητα που αναλύει ο Μαρκ Φερρό.

Δεν θα επεκταθώ εδώ στο χονδροειδές σφάλμα της πολυπολιτισμικότητας: όποιος ενδιαφέρεται για το ζήτημα ας αναζητήσει παλιότερα άρθρα και βιβλία. Άλλωστε, μολονότι η αντίθεσή μου στη πολυπολιτισμικότητα – στη μη αφομοίωση των μεταναστών και στην εξύμνηση του ισλάμ – είναι μειονοτική, δεν είμαι η μόνη που τη διατυπώνω. Προσθέτω ωστόσο ότι όσα υφιστάμεθα από τους ισλαμιστές (όχι μόνον την τρομοκρατία αλλά την καθημερινή πίεση, τη συμπεριφορά μίσους) δεν οφείλονται στις «επεμβάσεις» της Δύσης στις χώρες της Ανατολής, αλλά στην πολεμοχαρή και φθονερή φύση του ισλάμ: το ισλάμ δεν είναι μια θρησκεία σαν τις άλλες, αγαπητοί συμπολίτες° είναι πολιτικό πρόγραμμα, είναι ιδεολογία εκβαρβαρισμού.

Θα θίξω τρία σημεία: πρώτον, την ανεπάρκεια, τη θλιβερή αναπηρία, των σημερινών ευρωπαϊκών ηγεσιών. Αν στη θέση του Φρανσουά Ολάντ και της εύθυμης παρέας του ήταν ο Ντε Γκολ, ο Πομπιντού ή ο Μιτεράν, η Γαλλία θα είχε κηρύξει πόλεμο στο Ισλαμικό Kράτος και, πιθανότατα, θα τον είχε κερδίσει. Επίσης, θα λειτουργούσαν οι υπηρεσίες πληροφοριών και οι δυνάμεις ασφαλείας, δηλαδή ό,τι προασπίζει τους πολίτες από τη βία και την αυθαιρεσία.

Ακόμα και οι επίσημες δηλώσεις μετά την πρόσφατη σφαγή ακούγονται χλιαρές: οι φοβισμένοι και οκνηροί υπάλληλοι της γαλλικής γραφειοκρατίας πασχίζουν να μην εξερεθίσουν τον μουσουλμανικό πληθυσμό που τρώει και πίνει με κρατικές παροχές παραβιάζοντας τους νόμους της γαλλικής δημοκρατίας. Οι νόμοι αυτοί κερδήθηκαν με αγώνες: σήμερα τσαλαπατάμε τους κοινωνικούς αγώνες που δημιούργησαν τα φιλελεύθερα καθεστώτα – η αχαριστία του σύγχρονου ανθρώπου είναι πρωτοφανής° και ο συνδυασμός με την προαναφερθείσα τυφλότητα κλονίζει τα θεμέλια του πολιτισμού μας. Το πρόβλημα πάντως, σύμφωνα με τους Γάλλους σοσιαλιστές, είναι η άνοδος της ισλαμοφοβίας, ενός φυσικού και αυτονόητου αντανακλαστικού, που, ωστόσο, μπορεί να οδηγήσει τους Γάλλους πολίτες στον αριστεροδεξιό συνασπισμό της Μαρίν Λε Πεν. Σε τελική ανάλυση, ο στόχος του Σοσιαλιστικού κόμματος δεν είναι η ανάσχεση του ισλαμοφασισμού αλλά η απόσπαση ψήφων – παλιά ιστορία αυτή.

Δεύτερο σημείο: αν οι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι (που, σας διαβεβαιώ, είναι λιγοστοί και αμήχανοι μέσα στο αγριεμένο ισλαμικό πλήθος), θέλουν να αποφύγουν τον στιγματισμό, πρέπει να κατέβουν μαζικά στους δρόμoυς –σήμερα, τώρα-- και να διαμαρτυρηθούν για τα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττονται στο όνομα του Αλλάχ. Όμως, θα επιμείνω: όπως έλεγε ο Μάρκο Πόλο, «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι». Πολύ λίγα έχουν αλλάξει στο ισλάμ από τον ύστερο Μεσαίωνα. Σήμερα, μετριοπαθείς μουσουλμάνοι είναι μόνον οι εκκοσμικευμένοι, τουτέστιν όσοι έχουν εγκαταλείψει την ισλαμική τους ανατροφή – όπως έχουν κάνει πολλοί χριστιανοί στη Δύση. Περιμένω λοιπόν να κατεβούν στους δρόμους όλοι οι καλοί άνθρωποι της Ανατολής και να στηρίξουν τη δυτική δημοκρατία που τους προστατεύει και τους ταΐζει: αν δεν το κάνουν ή αν το κάνουν με μισή καρδιά θα επιβεβαιωθεί η υποψία της ρητής, υπόρρητης ή διφορούμενης στήριξης στον ισλαμοφασισμό.

Με το τρίτο σημείο απευθύνομαι στους ισλαμιστές και στους ποικίλους φίλους τους – μεταξύ των οποίων στους συμπατριώτες μας που πιστεύουν, όπως ο Γεννάδιος Β’, ότι «κάλλιον ειδέναι φακιόλιον τούρκικον παρά καλύπτρα λατινική»: ό,τι και να κάνετε, όσους και σκοτώσετε, συκοφαντήσετε και φιμώσετε, ο δυτικός πολιτισμός θα επιζήσει° είναι απείρως ισχυρότερος° εξάλλου, η εναλλακτική πρόταση ήταν και παραμένει η βαρβαρότητα.

Όσον αφορά δε την καταστροφή του Bataclan όπου έχουμε δει μερικές από τις καλύτερες ροκ συναυλίες της ζωής μας, είμαι εδώ να σας θυμίζω ότι το ροκ δεν θα πεθάνει ποτέ, ότι ποτέ δεν θα αντικατασταθεί από προσευχές κι από αμανέδες.
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

ισλαμομάχος08/05/201708:48

Σώτη από του βήματος του δικαστηρίου , κατήγγειλέ τους! Κατήγγειλε την κίβδηλη "δημοκρατίατους που λογοκρίνει και φιμώνει τον ελεύθερο λόγο των πολιτών! Κατήγγειλε την υποκρισία τους που δήθεν φρίττουν για τη λογοκρισία της χούντας ενώ οι ίδιοι είναι χειρότερη από αυτήν! Ζούμε σε καθεστώς τρόμου, όντας στο έλεος του κάθε μηδενιστή ακτιβιστή που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην υπεράσπιση των μουσουλμάνων και στη δίωξη κάθε εθνικού και χριστιανικού στοιχείου! Τους χριστιανούς που σφάζονται από τους μουσουλμάνους ποιος θα του υπερασπιστεί κ. Δημητρά; Για τα χιλιάδες θύματα της ισλαμικής τρομοκρατίας ποιος θα χύσει ένα δάκρυ κ. Δημητρά; Κι αφού είσαι υπερασπιστής και θαυμαστής του ισλαμισμού κ. Δημητρά γιατί δεν πας να ζήσεις σε ένα ισλαμικό κράτος;

Απάντηση
Ο Κλαρινογαμπρός08/05/201706:51

Τρεις παρατηρήσεις: 1) Αναρωτιέμαι τι θα σκεπτόταν διαβάζοντας την κυρία Τριανταφύλλου ένας μετριοπαθής μουσουλμάνος συγγενής ενός εκ των περίπου 500.000 (μισού εκατομμυρίου) νεκρών αμάχων στο Ιράκ, αποτέλεσμα της εισβολής των...''πολιτισμένων'' δυτικών χριστιανικών κρατών, που εισέβαλαν ισχυριζόμενα τη σοβαρότητα ''της πιθανής απειλής από τα όπλα μαζικής καταστροφής του Ιράκ'' και που στο τέλος τα ίδια παραδέχθηκαν ότι ''η βεβαιότητα εκείνων των ισχυρισμών ήταν αδικαιολόγητη'' (όποιος ενδιαφέρεται, ας κοιτάξει το Iraq Enquiry που δημοσίευσε πριν μερικούς μήνες ο Sir John Chilcot). 2) Ο κύριος Τατσόπουλος έδειξε για μία ακόμη φορά το ποιόν του. Αν κάποιος άλλος μηνυόταν απ'τον κύριο Δημητρά, τότε πιθανώς όλα θα ήταν καλά. Τώρα όμως που μηνύθηκε κάποια του συναφιού του, είναι ''ντροπή''. 3) Όσο για τον κύριο Δημητρά, ακολούθησα τη συμβουλή του κι έκανα ''ένα απλό ψάξιμο στο διαδίκτυο''. Αλλά έψαξα για τον ίδιο, και βρήκα τα εξής: γεννηθείς το 1953, ήταν 15 ετών όταν ο πατέρας του έγινε το 1968 υφυπουργός μιας δικτατορίας, που βασάνισε αθώους και δημοκρατικούς ανθρώπους. Αν τα παραπάνω είναι αληθή, τότε: αν ο κύριος Δημητράς έκοψε το 1968 κάθε επαφή με το χουντικό πατέρα του, τον συγχαίρω δημοσίως. Αν όμως συνέχισε να τρώει, να πίνει, και να σπουδάζει με τα αιματοβαμμένα χρήματα του υφυπουργού της χούντας πατέρα του, αναρωτιέμαι ποια είναι η διαφορά του κυρίου Παναγιώτη Δημητρά, από έναν υιό ενός συνεργάτη των Γερμανών το 1940-1944 φέρ' ειπείν;

Απάντηση
φοβια και φοβος08/05/201701:01

Ισλαμοφοβια.. χμμ.. τοτε και οι μουσουλμανοι εχουνε χριστιανοφοβια.. Ρε, μηπως εχουν και οι αριστεροι ναζιστοφοβια;

Απάντηση
Βαγγέληςαργα 06/05/201716:06

ΜΠΡΑΒΟ ΣΩΤΗ ΘΑΝΑΙ ΤΙΜΗ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΦΩΝΑΧΤΑ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία