Στη Nissan θεωρούν ότι βρήκαν «φλέβα χρυσού» με τη δημιουργία ξεχωριστής γκάμας μοντέλων Nismo.
Έτσι, θα δημιουργήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες sport εκδόσεις των συμβατικών αυτοκινήτων τους, εφόσον βέβαια προβλέπεται ανταπόκριση του κοινού. Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό Auto Express, το οποίο επικαλείται δηλώσεις του αντιπροέδρου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Nissan, η ιαπωνική μάρκα σχεδιάζει και «καυτή» παραλλαγή του μικρομεσαίου hatch.
Ο Γκιγιόμ Καρτιέ ανέφερε ότι δίπλα στο Nismo που θα αναμετρηθεί με το Golf GTI και άλλα sport μικρομεσαία, όπως το cee’d GT και το αναμενόμενο Peugeot 308 GTi, θα υπάρξει και φιλική προς το περιβάλλον έκδοση. Ο κινητήρας diesel θα καταναλώνει αρκετά κάτω από 4 lt/100 km και θα εκπέμπει γύρω στα 85 g. CO2 ανά km.
Ο κινητήρας του Nismo hatchback θα είναι λογικά ο 1.6 turbo που θα φορά και το Nismo Juke RS. Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγες εβδομάδες (μέχρι την έκθεση του Λος Άντζελες) για να δούμε την ισχύ του και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Το μοντέλο με το οποίο η Nissan επιστρέφει στην κατηγορία των συμβατικών compact οικογενειακών (αυτό το ρόλο διαδραμάτισε τα τελευταία χρόνια το Qashqai) θα αρχίσει να κατασκευάζεται τον Ιούλιο του 2014 στη Βαρκελώνη, με την ετήσια παραγωγή να φθάνει τις 80.000 μονάδες.
Η συμβολή του Συστήματος της ΕΝΔΙΑΛΕ είναι χειροπιαστή και μετρήσιμη. Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ όλων των ευρωπαϊκών χωρών στην αναγέννηση των απόβλητων λιπαντικών. Στη χώρα μας έχουμε καταφέρει ό,τι συλλέγεται να αναγεννάται.
Εδώ και 30 χρόνια, η εταιρεία αποτελεί σταθερό πυλώνα σύνδεσης κορυφαίων brands με την αγορά, διασφαλίζοντας σε πελάτες και συνεργάτες πρόσβαση σε λύσεις αιχμής και προϊόντα υψηλής ποιότητας.