Ουσιαστικά στο νέο λογότυπο άλλαξε η γραμματοσειρά, ενώ το χρωματικό θέμα παρέμεινε ίδιο, όπως επίσης παρέμεινε και το θαυμαστικό στο τέλος της λέξης
Οσοι είστε χρήστες των υπηρεσιών τής Yahoo, θα είχατε πιθανώς παρατηρήσει ότι εδώ και αρκετές εβδομάδες «έπαιζε» με το λογότυπό της, ώσπου να καταλήξει στο νέο, το οποίο και ανακοίνωσε επίσημα.
Η Yahoo άλλαξε το λογότυπό της, σε μία κίνηση στην οποία η CEO της εταιρείας Marissa Mayer ήθελε να προχωρήσει για να φρεσκάρει την εικόνα της.
Ουσιαστικά στο νέο λογότυπο άλλαξε η γραμματοσειρά, ενώ το χρωματικό θέμα παρέμεινε ίδιο, όπως επίσης παρέμεινε και το θαυμαστικό στο τέλος της λέξης.
Η Yahoo! λοιπόν, συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιρειών τεχνολογίας που τον τελευταίο έναν χρόνο περίπου, άλλαξαν το λογότυπό τους, όπως η Motorola, η eBay και η Microsoft.
Η ΜΕΓΑ κάθε χρόνο ενισχύει το portfolio της με νέα πρωτοπόρα προϊόντα άριστης ποιότητας, που προκύπτουν μετά από έρευνες, προσεκτικό σχεδιασμό και επιλογή αυστηρά ελεγμένων, πιστοποιημένα ασφαλών υλικών για το δέρμα.
Μέσα από εθελοντισμό, εκπαίδευση και κοινωνικές δράσεις, η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους, ενισχύοντας την κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη.