Αν υπάρχει βραβείο «Value For Money Γκάζια» τότε σίγουρα αυτό απονέμεται στο SEAT Leon Cupra 300. Η ισπανική φίρμα μας εκπλήσσει ευχάριστα και μας δίνει τη δυνατότητα να οδηγήσουμε ένα σύνολο με 300 άλογα και κόστος που ξεκινά από τα 27.745 ευρώ για την 3θυρη έκδοση. Από εκεί και πέρα, το ανανεωμένο κορυφαίο Leon επωφελείται από τις βελτιώσεις που διαθέτει γενικότερα η ανανεωμένη γενιά του μικρομεσαίου
SEAT, όπως τα νέα LED εμπρόσθια φώτα, την πλατύτερη γρίλια της μάσκας και άλλα.
To Cupra είναι ιδιαίτερα διακριτικό σε επίπεδο εμφάνισης και δεν αποκαλύπτει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Οι έξτρα αισθητικές παρεμβάσεις συνοψίζονται στις 19άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, στα πλαϊνά σπόιλερ, στα λογότυπα Cupra και φυσικά στον πίσω διαχύτη με τις απολήξεις της εξάτμισης. Λιτό και χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές είναι και το εσωτερικό του κορυφαίου Leon. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Easy Connect στο εσωτερικό, με μεγαλύτερη (8 ιντσών) οθόνη αφής, ενώ ορισμένες επενδύσεις και τα λογότυπα του μοντέλου σε αρκετά σημεία έρχονται να σου υπενθυμίσουν ότι αυτό το Leon διαφέρει από τα άλλα.

Το ανανεωμένο SEAT Leon CUPRA έρχεται πλέον με την ισχυρότερη εκδοχή του 2λιτρου TSI κινητήρα βενζίνης της εταιρείας, η οποία προσφέρει 300 άλογα ισχύος και 380 Nm ροπής, έχοντας +10 άλογα και +30 Nm σε σχέση με το προηγούμενο top Leon CUPRA 290. Μαζί με τον αναβαθμισμένο κινητήρα, η SEAT προσφέρει το Leon CUPRA με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive Chassis Control, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, αλλά και κρεμαγιέρα με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση.

Συνολικά μιλάμε για ένα μηχανικό σύνολο διαμάντι και γεμάτο δύναμη από τις 1.500 σ.α.λ μέχρι τον κόφτη. Το καλό σε κλιμάκωση και σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο, σε συνδυασμό με τη λειτουργία “Cupra drive profile” που σου επιτρέπει να ρυθμίσεις πολλές από τις παραμέτρους του αυτοκινήτου, σου δίνουν τη δυνατότητα να κινηθείς όπως θες. Από τη μια πλευρά το αυτοκίνητο είναι τόσο φιλικό που μπορείς να ταξιδέψεις ήσυχα και αθόρυβα με όλη την οικογένεια και από την άλλη, μπορεί να μετατραπεί σε ένα σχεδόν «πολεμικό» σύνολο ικανό να προσπεράσει ότι βρεθεί μπροστά του.
Με τη βοήθεια του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού VAQ η ισχύς του κινητήρα βγαίνει στην άσφαλτο γραμμικά και σε συνδυασμό με το καλό σε ρύθμιση τιμόνι μπορείς να «παίξεις» όσο θες σε δρόμο με στροφές. Το Leon Cupra 300 θα τοποθετηθεί όπου του ζητήσεις και θα στρίψει σχεδόν με τα…όσα έρχεσαι.