χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης (SymmetricalAll-WheelDrive), το οποίο υπόσχεται υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε κάθε τερέν.
Το Symmetrical AWDκατανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με τις πληροφορίες που παίρνει από το κεντρικό διαφορικό και το Σύστημα VDC (Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος).
To κεντρικό διαφορικό φροντίζει μέσω ενός συνεκτικού συστήματος λειτουργίας για τη σωστή κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα κίνησης, ενώ το σύστημα VDC με ηλεκτρονικούς αισθητήρες λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους, ώστε, σε συνδυασμό με το κεντρικό διαφορικό, να κατανείμει τη ροπή στον τροχό που χρειάζεται.
Κλείσιμο
Στη δοκιμασία της μεταλλικής ράμπας με νερό (μπορείτε να δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο) όπου ανεβαίνει το Forester, συμβαίνει ακριβώς αυτό: όταν, σε συνθήκες ελάχιστης έως καθόλου πρόσφυσης, κάποιος τροχός ανακτήσει έστω και στιγμιαία πρόσφυση, το VDC δίνει εντολή κίνησης με όση ακριβώς ροπή χρειάζεται, σε εκείνο τον συγκεκριμένο τροχό.
Μόλις βρει και ο επόμενος τροχός λίγη πρόσφυση, η εντολή θα μεταφερθεί και σε αυτόν, δίνοντας το ποσοστό ισχύος που είναι απαραίτητο. Το VDC αντισταθμίζει με τον ίδιο τρόπο την ενδεχόμενη πρόσφυση και στους 4 τροχούς.
Με πίστη στην ποιότητα, η ΜΕΓΑ συνεχίζει να πρωτοπορεί εδώ και 45 χρόνια, φέρνοντας μια νέα πρόταση που συνδυάζει ελληνική καινοτομία, τεχνογνωσία και αγάπη για κάθε στάδιο της ζωής μας.
Δεν φανταζόμασταν ποτέ πως το κινητό και το σταθερό, η τηλεόραση, οι παραγγελίες φαγητού, οι πληρωμές λογαριασμών, η ασφάλιση και οι Smart Home συσκευές θα μπορούσαν να συνδυαστούν σε ένα κοινό πλαίσιο. To MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM το κάνει πανέξυπνα, δίνοντας μια νέα ερμηνεία στη λέξη «σύνδεση».