Το νέο μοντέλο της BMW θα αντιπαρατεθεί στα ίσα με το Audi RS5 Cabriolet, το οποίο μετρά πάνω από ένα χρόνο κυκλοφορίας στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Τα δύο γερμανικά ανοικτά αυτοκίνητα έχουν πάρει διαφορετικούς δρόμους σε ορισμένους τομείς (π.χ. κινητήρα και οροφή), ενώ σε άλλους ακολοθούν την ίδια πορεία. Πού όμως υπερτερεί το cabrio από το Μόναχο και πού αυτό από το Ίνγκολσταντ;
Προχωρούμε σε μία άτυπη σύγκριση των δύο πολυτελών μοντέλων. Οι διαστάσεις τους είναι παραπλήσιες, ιδανικές για ένα μεσαίο cabrio που υπόσχεται πραγματικούς χώρους για 4 επιβάτες. Η M4 Convertible έχει μήκος 4,67 m. πλάτος 1,87 m. και μεταξόνιο 2,81 m. Το RS5 Cabriolet είναι ελαφρά πιο κοντό (4,65 m.) και πιο στενό (1,86 m.), ενώ το μεταξόνιο είναι κατά 6 cm μικρότερο (2,75 m.).
Όσον αφορά όμως τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, το Audi υπερτερεί. Όχι τόσο με την οροφή κλειστή (τότε η διαφορά στον όγκο είναι μόλις 10 lt., 380 lt. έναντι 370 lt. της BMW) αλλά με την οροφή ανοικτή (περιορίζεται μόλις στα 320 lt. ενώ της M4 Convertible στα 220 lt.). Εδώ βέβαια έχουμε να κάνουμε με τις συνέπειες της επιλογής μεταλλικής οροφής από τη BMW, ενώ η Audi εφοδιάζει το cabrio της με υφασμάτινη.
360 κιλά απορριμμάτων, με επικρατέστερα τα πλαστικά, συγκέντρωσε η δράση καθαρισμού του φετινού προγράμματος, από συντονισμένες προσπάθειες που πραγματοποιήθηκαν σε δύο δαντελωτές αμμουδιές και δύο βυθούς του κοσμοπολίτικου νησιού.
Παρά τις σύγχρονες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες έχουν στρέψει την προσοχή στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) διατηρεί σταθερά και ακλόνητα τη θέση του ως μια από τις πιο οικονομικές, ασφαλείς και περιβαλλοντικά φιλικές επιλογές, ιδίως για χιλιάδες επαγγελματίες οδηγούς στην Ελλάδα