Οι κινητήρες που χρησιμοποιούν τα νέα μονοθέσια μοιάζουν μ' αυτούς των αυτοκινήτων παραγωγής, 1.6lt, turbo με σύστημα ανάκτησης ενέργειας και μπαταρίες. Οι κατασκευαστές κινητήρων δούλευαν κοντά δυο χρόνια πάνω στα νέα συστήματα αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι. Ο ήχος έχει αλλάξει δραματικά όπως και το στυλ οδήγησης. Πλέον ο οδηγός καλείται να πιέζει όσο περισσότερο μπορεί για δεδομένη ποσότητα καυσίμου (100kg) αυτό φυσικά αλλάζει εντελώς τη μορφή των αγώνων.
Ταυτόχρονα οι υπόλοιπες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς
έχουν επηρεάσει σημαντικά τη μορφή των νέων μονοθεσίων με άκομψα σχέδια που παραπέμπουν σε σεξουαλικά βοηθήματα...
Κλείσιμο
Σε επίπεδο οδηγών οι Ρικιάρντο (Red Bull), Μάγκνουσεν (McLaren) και Κβιάτ (Τοro Rosso) θα διεκδικήσουν την προσοχή μας με τις επιδόσεις τους.
Αν κάποιος μας ζητούσε να δώσουμε μια εικόνα της δυναμικής του φετινού πρωταθλήματος αυτή θα ήταν: Μια απόκρημνη ακτή, βράχια, τρικυμία, σκοτεινά νερά που δεν ξέρεις τι κρύβουν. Στέκεσαι στο βράχο 20 μέτρα πάνω από το νερό, πρέπει να βουτήξεις...τώρα!
Εκεί που σταματά η λογική ξεκινά η F1...
360 κιλά απορριμμάτων, με επικρατέστερα τα πλαστικά, συγκέντρωσε η δράση καθαρισμού του φετινού προγράμματος, από συντονισμένες προσπάθειες που πραγματοποιήθηκαν σε δύο δαντελωτές αμμουδιές και δύο βυθούς του κοσμοπολίτικου νησιού.
Παρά τις σύγχρονες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες έχουν στρέψει την προσοχή στα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) διατηρεί σταθερά και ακλόνητα τη θέση του ως μια από τις πιο οικονομικές, ασφαλείς και περιβαλλοντικά φιλικές επιλογές, ιδίως για χιλιάδες επαγγελματίες οδηγούς στην Ελλάδα