Η «καυτή» Ιταλίδα αθλητικογράφος ανακοίνωσε μαζί με τον σύντροφό της, Λόρις Κάριους, ότι είναι έγκυος! «Πρέπει να σας πούμε κάτι… αλλά το ξέρετε ήδη; Ας εκραγούμε από χαρά! Εμείς και η κοιλιά μου. Σύντομα θα είμαστε τρεις» έγραψαν στο μηνυμά τους και ανέβασαν μια κοινή τους φωτογραφία.
Η Λεότα και ο Γερμανός τερματοφύλακας της Νιούκαστλ που ανήκε για χρόνια στη Λίβερπουλ είναι μαζί από τον Οκτώβριο του 2022 και τα Χριστούγεννα η Ιταλίδα τον πήγε στην Σικελία για να τον γνωρίσει στους γονείς της.
Πάντως δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη ότι έχουν αρραβωνιαστεί ή ημερομηνία γάμου.
Κλείσιμο
Από την αρχή δεν έκρυψαν την σχέση τους και οι παπαράτσι τους τράβηξαν σε προσωπικές στιγμές στο Λονδίνο αλλά και στο Μαϊάμι. Εκείνη είναι 31 ετών και εκείνος είναι δύο χρόνια μικρότερός της.
Το ζευγάρι λόγω της διακοπής για τους αγώνες των εθνικών ομάδων δεν έχει υποχρεώσεις αυτή την περίοδο και ταξίδεψαν μαζί σε ξωτικό μέρος όπου και αποφάσισαν να δημοσιοποιήσουν την εγκυμοσύνη.
Στο παρελθόν η ξανθιά παρουσιάστρια από την Σικελία είχε σχέση με τον πρώην επιθετικό της Γιουβέντους Μικέλε Παολούτσι, ο οποίος είχε παίξει δανεικός στην Κατάνια το 2008.
Στη συνέχεια η Λεότα πέρασε από το ποδόσφαιρο στην πυγμαχία και αρραβωνιάστηκε τον Ντανιέλε Σκαρντίνα και από εκεί στις τουρκικές σειρές, με τον «Φτερωτό θεό» Τζαν Γιαμάν να φτάνει σε σημείο να της κάνει πρόταση γάμου με δαχτυλίδι 40.000 ευρώ, όμως να μην ακούει το «ναι».
Από την άλλη ο Λόρις Κάριους είχε σχέση για αρκετό καιρό με τη συμπατριώτισσα του Σοφία Τομάλα. Ωστόσο η σχέση τους διακόπηκε το 2021 όταν η Γερμανίδα ηθοποιός είδε φωτογραφίες του αγαπημένου της μαζί με μια μελαχρινή γυναίκα σε σκάφος στη Μύκονο.
Η Σοφία Τομάλα είναι εδώ και καιρό το κορίτσι του τενίστα Αλεξάντερ Ζβέρεφ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.