Θεσσαλονίκη: Μόνο... σαμπάνιες δεν άνοιξαν για την άφιξη του μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης!

Θεσσαλονίκη: Μόνο... σαμπάνιες δεν άνοιξαν για την άφιξη του μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης!

Σε δοκιμαστική λειτουργία το 2019 η κεντρική γραμμή, την ίδια χρονιά και η επέκταση προς Καλαμαριά - Ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης γνωστοποίησε ότι την Πέμπτη ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα

Θεσσαλονίκη: Μόνο... σαμπάνιες δεν άνοιξαν για την άφιξη του μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης!
«Το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή, προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες, αλλά και τη σύνδεση προς το αεροδρόμιο».

Τα παραπάνω υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης, η οποία ολοκληρώνει, με καθυστέρηση έξι ετών, τη διάνοιξη και των δύο σηράγγων του έργου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν περάσει 31 χρόνια μετά την τρύπα του Κούβελα, την πρώτη δηλαδή... τρύπα που είχε ανοίξει, επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα, για την κατασκευή του μετρό.

Δοθείσης της ευκαιρίας, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι αύριο ξεκινά ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, «ένα επίσης μεγάλο έργο, αξίας 1,5 δισ. ευρώ».

Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιοτήτων στα εργοτάξια του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονομιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες».
Κλείσιμο

Ο υπουργός τόνισε ότι στον σταθμό Αγίας Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες, δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.

Προσέθεσε, δε, ότι «τα έργα, στην πράξη πλέον, δεν είναι καμιάς κυβέρνησης, υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου, αλλά των ανθρώπων που πληρώνουν γι' αυτά, δηλαδή των πολιτών. Εμείς δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας και για το πώς ο καθένας από εμάς συμβάλλει στην υλοποίηση των έργων με το μικρότερο κόστος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια, αλλά και στο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους».

Ο υπουργός ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο -κατασκευαστές, Αττικό Μετρό, τεχνικό κόσμο, Περιφέρεια, Δήμο και φορείς- τονίζοντας ότι με καλή διάθεση όλοι έχουν εισφέρει, ώστε να λυθούν τα προβλήματα και το έργο να οδεύσει προς την ολοκλήρωσή του.




































Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης