
Συνάντηση Γαβρόγλου - Κεραμέως για την Παιδεία
Συνάντηση Γαβρόγλου - Κεραμέως για την Παιδεία
Οι «αιώνιοι φοιτητές», το ολοήμερο σχολείο και η αξιολόγηση ήταν μέσα στα θέματα που συζητήθηκαν

Δέκα ζητήματα παιδείας έθεσε η υπεύθυνη Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, Νίκη Κεραμέως στη συνάντηση που είχε, με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου.
Σε δηλώσεις της η κ. Κεραμέως τόνισε: Ανάμεσα στα ζητήματα που έθεσα στον Υπουργό και αποτελούν δέσμευση για τη Νέα Δημοκρατία, είναι:
« Η αξιολόγηση κάθε παραμέτρου της εκπαίδευσης με γνώμονα πάντα τη βελτίωση της ποιότητας του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, η ενίσχυση του Ολοήμερου σχολείου, η αλλαγή του νόμου για τις επιλογές Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, η επαναλειτουργία των Προτύπων - Πειραματικών σχολείων, η αναβάθμιση του Λυκείου, η κατάργηση των ρυθμίσεων για τους "αιώνιους φοιτητές", η επαναφορά βασικών αρμοδιοτήτων των Συμβουλίων Ιδρύματος, η ενίσχυση της αυτονομίας των Πανεπιστημίων, η ενίσχυση του διττού ρόλου της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Για τη μεταρρύθμιση στην Παιδεία απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός με ενιαία μεθοδολογία και στόχευση δράσεων, προκειμένου να διασφαλίζεται η ποιότητα, η συνέχεια και η συνοχή.
Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας συντίθεται αξιακά από τις έννοιες της αξιολόγησης, της αυτονομίας, της αριστείας. Οι έννοιες αυτές θα αποτελέσουν τον γνώμονα για τον εκσυγχρονισμό και τον εξορθολογισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θα είναι η βάση για την ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας. Και η ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας, για τη Νέα Δημοκρατία, συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και τη δημιουργία υπεύθυνων και δημοκρατικά ενεργών πολιτών».
Σε δηλώσεις της η κ. Κεραμέως τόνισε: Ανάμεσα στα ζητήματα που έθεσα στον Υπουργό και αποτελούν δέσμευση για τη Νέα Δημοκρατία, είναι:
« Η αξιολόγηση κάθε παραμέτρου της εκπαίδευσης με γνώμονα πάντα τη βελτίωση της ποιότητας του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, η ενίσχυση του Ολοήμερου σχολείου, η αλλαγή του νόμου για τις επιλογές Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, η επαναλειτουργία των Προτύπων - Πειραματικών σχολείων, η αναβάθμιση του Λυκείου, η κατάργηση των ρυθμίσεων για τους "αιώνιους φοιτητές", η επαναφορά βασικών αρμοδιοτήτων των Συμβουλίων Ιδρύματος, η ενίσχυση της αυτονομίας των Πανεπιστημίων, η ενίσχυση του διττού ρόλου της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Για τη μεταρρύθμιση στην Παιδεία απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός με ενιαία μεθοδολογία και στόχευση δράσεων, προκειμένου να διασφαλίζεται η ποιότητα, η συνέχεια και η συνοχή.
Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας συντίθεται αξιακά από τις έννοιες της αξιολόγησης, της αυτονομίας, της αριστείας. Οι έννοιες αυτές θα αποτελέσουν τον γνώμονα για τον εκσυγχρονισμό και τον εξορθολογισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θα είναι η βάση για την ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας. Και η ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας, για τη Νέα Δημοκρατία, συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και τη δημιουργία υπεύθυνων και δημοκρατικά ενεργών πολιτών».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα