Όπως κάθε χρόνο, το Φεστιβάλ Αθηνών είναι κάτι που περιμένουν με χαρά οι Αθηναίοι. Φέτος οι πρώτες παραστάσεις χορού και θεάτρου που έλαβαν χώρα στην Πειραιώς 260, έγιναν sold-out δικαιώνοντας τον Γιώργο Λούκο και το προσωπικό του Φεστιβάλ.
«Η Τριλογία της Πόλης» της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία του Κωσταντίνου Χατζή ανεβαίνει στο χώρο Α και έχει ήδη γίνει sold-out. Σήμερα Τετάρτη, για μια μόνο βραδιά, στην αίθουσα Δ, προβάλλεται το ντοκιμαντέρ του Ηλία Γιαννακάκη «Η Γκόλφω στην Επίδαυρο».
Στις 12, 13 και 14 Ιουνίου ανεβαίνει στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών μια από τις πιο πολυαναμενόμενες παραστάσεις του φετινού φεστιβάλ «οι Ψευδοεξομολογήσεις» του Μαριβώ σε σκηνοθεσία Λυκ Μποντί και με πρωταγωνίστρια τη γνωστή σε όλους μας και από το θέατρο και απο τον κινηματογράφο Ιζαμπέλ Υπερ. Τα εισιτήρια για τη συγκεκριμένη παράσταση έχουν εξαντληθεί εδώ και μέρες.
Τις επόμενες μέρες όμως το φεστιβάλ υποδέχεται και μια ακόμη σημαντική παράσταση από το εξωτερικό, το «Όλος ο ουρανός πάνω στη γη» της ισπανίδας Ανχέλικα Λίντελ που θεωρείται σπουδαία παρουσία στην Ευρωπαϊκή θεατρική πρωτοπορία.
Για πρώτη φορά θα έχουμε τη ευκαιρία να παρακολουθήσουμε δικιά της παράσταση στην Ελλάδα,
με το έργο της Όλος ο ουρανός πάνω στη γη (Το σύνδρομο της Γουέντυ), που παρουσιάζεται στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών.
Στο έργο της η Λίντελ συνδέει ένα πραγματικό περιστατικό – σοκ για τη διεθνή κοινή γνώμη με ένα διάσημο παραμύθι. Από τη μια, η φρίκη που σκόρπισε ο 32χρονος Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ, στις 22 Ιουλίου 2011, όταν εισέβαλε στην κατασκήνωση της νεολαίας του κυβερνώντος Εργατικού Κόμματος (Workers' Youth League (AUF)), στο νησί Ουτόγια της Νορβηγίας, δολοφονώντας 69 άνθρωπους ηλικίας 16 – 26 ετών. Από την άλλη, ο παραμυθικός ήρωας του Τζέιμς Μπάρρυ, Πήτερ Παν, το αγόρι που δεν θα μεγαλώσει ποτέ, γεγονός το οποίο τον συνδέει με τα νεαρά θύματα του Μπρέιβικ.