Οι ασκούμενοι δικηγόροι θα φορολογούνται πλέον ως μισθωτοί και όχι ως ελεύθεροι επαγγελματίες, υπογραμμίζει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών σε σημερινή ανακοίνωσή του.
Όπως αναφέρει ο ΔΣΑ μετά από τα αλλεπάλληλα διαβήματα προς του υπουργείο Οικονομικών και την γενική γραμματεία εσόδων έγινε τελικά δεκτό το αίτημα για το τρόπο φορολόγησης των ασκούμενων δικηγόρων, οι οποίοι μέχρι τώρα υπόκεινται στις διατάξεις περί «Ελευθέρων επαγγελματιών».
Σύμφωνα με εγκύκλιο της γενικής γραμματείας εσόδων Αικατερίνης Σαββαίδου, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, «οι αμοιβές που λαμβάνουν τόσο οι ασκούμενοι δικηγόροι όσο και οι σπουδαστές που πραγματοποιούν άσκηση, κατά το διάστημα της άσκησης φορολογούνται με την κλίμακα της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 2238/1994, για την χρήση του 2013 (κλίμακα μισθωτών – συνταξιούχων)».
Κατόπιν αυτών, «τα πρόσωπα που εμπίπτουν στις δύο αυτές κατηγορίες να έχουν υποβάλει ηλεκτρονικά την αρχική φορολογική τους δήλωση για την χρήση 2013 (οικονομικό έτος 2014) μπορούν να υποβάλουν χειρόγραφα τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος με αίτησή τους στην αρμόδια ΔΟΥ προκειμένου να διενεργηθεί νέα εκκαθάριση σύμφωνα με τα ανωτέρω».
Μεγαλώνοντας, συνηθίζουμε να μετράμε τις επιτυχίες. Τον πρώτο καλό βαθμό. Το πρώτο μετάλλιο. Το πρώτο γκολ. Την πρώτη φορά που ένα παιδί κάνει ποδήλατο χωρίς βοηθητικές ρόδες.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων, την 1 Οκτωβρίου, αξίζει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή σε ένα πρόβλημα που συχνά περνά απαρατήρητο: τη δυσθρεψία και τα σημάδια που μπορεί να εμφανιστούν πριν ακόμη γίνει αντιληπτή.
Πώς η AI αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές μελετούν και προετοιμάζονται για τις εξετάσεις, με τον εκπαιδευτικό να παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας της μαθησιακής εμπειρίας