Χθες, Παρασκευή (2/9), δεν υπήρξε ουσιαστική εξέλιξη στο θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του Μάρκους Μπεργκ. Η πλευρά του Παναθηναϊκού ενημέρωσε με γραπτή προσφορά τους εκπροσώπους του Σουηδού φορ, αλλά μετά τη συζήτηση της Πέμπτης, οι επαφές θα συνεχιστούν μέσω mail την ερχόμενη Δευτέρα.
Συμφωνία, πάντως, ακόμα δεν υπάρχει. Αυτό είναι ξεκάθαρο και… επιβεβαιωμένο και από το «τριφύλλι», καθώς το σχολίαζαν, χθες, άνθρωποι της ομάδας. Υπάρχει διαφορά σε κάποιους όρους του συμβολαίου, αλλά και στη ρήτρα που θέλουν να βάλουν οι «πράσινοι» στον 30χρονο επιθετικό.
Η εκτίμηση που υπάρχει, ωστόσο, είναι πως μέσα στις επόμενες βδομάδες θα υπάρξει συμφωνία σε όλα και θα… πέσουν οι υπογραφές! Θυμίζουμε, άλλωστε, ότι, όπως και στην προηγούμενη επέκταση του Μπεργκ, η διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει κάποιες μέρες μέχρι να δώσουν οι δύο πλευρές τα χέρια. Ειδικά όταν σκέλος της συζήτησης πια είναι και το 12,5% που ανήκει στους μάνατζερ του παίκτη ή, όπως προείπαμε και ο ορισμός της ρήτρας για την πώλησή του…