Όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε σ' άπαντες στην ομάδα το τραπέζι σε γνωστό grill restaurant της Νέας Ερυθραίας κι αυτή τη φορά η ευχή της υγείας ήταν όχι απλώς εθιμοτυπική, αλλά... must.
Μαζί με το δείπνο άρχισε κι η αντίστροφη μέτρηση εν όψει έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου, η οποία θέλει τον Παναθηναϊκό να υποδέχεται τον Ολυμπιακό (9/10, 21:30/ΑΝΤ1) στο κεκλεισμένων των θυρών ΟΑΚΑ στο πλαίσιο της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.
Διαβάστε περισσότερα από το
gazzetta.gr εδώ