Το καλύτερο… φάρμακο ήταν αυτό για τον ΠΑΟΚ.
Ο «δικέφαλος του Βορρά» λίγες ημέρες μετά τον αποκλεισμό του στο Κύπελλο από τον Άρη… ανάρρωσε και πήρε απέναντι στο Κολοσσό τη νίκη 88-81. Οι Θεσσαλονικείς στην πρεμιέρα τους στην 1η αγωνιστική της Α1 μπάσκετ ανδρών, ξεκίνησαν με το… δεξί της υποχρεώσεις τους, μέσα στην έδρα τους, έχοντας μεγάλο πρωταγωνιστή τον Χαραλαμπίδη που σημείωσε 26 πόντους.
Στον αντίποδα ο Κολοσσός το πάλεψε, αλλά δεν τα κατάφερε, παρά την πολύ καλή παρουσία του Παπαντωνίου με 22 πόντους.
Ελεύθερο μπάσκετ από το πρώτο κιόλας δεκάλεπτο και για τις δύο ομάδες με τις άμυνες να έχουν πάει… περίπατο. Τόσο ο ΠΑΟΚ, όσο και ο Κολοσσός βασίστηκαν κυρίως στο θέαμα, χωρίς να βάζουν την σκοπιμότητα μπροστά. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η πρώτη περίοδος να τελειώσει 27-23, υπέρ του «δικεφάλου του Βορρά», με τις δύο ομάδες να έχουν σημειώσει συνολικά 50 πόντους σε δέκα λεπτά. Η ίδια εικόνα συνεχίστηκε και στη δεύτερη περίοδο, με τον ΠΑΟΚ, όμως, να διατηρεί τα ηνία του αγώνα και να προπορεύεται διαρκώς στο σκορ. Ο Κολοσσός προσπαθούσε, αλλά δεν μπορούσε να προσπεράσει τους γηπεδούχους. Το ημίχρονο έκλεισε με τον ΠΑΟΚ στο +4, 51-47.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr